-

        DATUM: 2009-12-07 TID: 20:12:59
Nu har många dagar gått sen jag tog mig i kragen och uppdaterade bloggen. Skäms på mig, jag vet! Men jag jobbar och tränar hela tiden så tiden räcker bara inte till ibland.
Sedan jag skrev sist har det inte hänt så mkt. Fått fin choklad av Rickard igen (vet inte vad hans baktanke är men jag tänker inte klaga då jag älskar choklad), vi har varit på hockeymatch - V-ås  - Almtuna, smarrat i oss sushi och bara tagit det lugnt och underbart med glögg och vin kvällar.

Min älskade bonus-mamma Cattis har fyllt år, så nu är hon närare gammel-tant än någonsin. Och imorgon fyller bonus-far Hasse gammelgubbe så December ger mycket att fira då också många av mina vänner fyller denna månad. Grattis till er alla! 

Idag har jag och syrran varit i Barkarby och kollat på barnvagnar och annat smått å gott åt lillan. Det är ju svårare än man tror att hitta en vagn som passar ens alla behov. Rätt fjädring eller styrvinkling? 3 hjul eler 4a? För mig blir det en enda röra. Men ändå blir man lite små sugen själv när man hjälper andra att shoppa. Men jag måste ju hinna med minst 3 varv runt jorden innan jag stadgar mig och skaffar barn. 

Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska komma hem från ett möte, vi ska se på Flickan som lekte med elden. Spännande tycker jag, inte lika spännande tycker Rickard som inte ens sett första filmen.. 
SHAME ON HIIIIIM!

Ha det så bra. kramar! 
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: gammel-tant

Tack för presenten! Längtar till den 19:e! Kram

2009-12-08 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback