.

        DATUM: 2009-02-06 TID: 22:24:55
Nu har jag inte skrivit på några dagar så jag ska försöka uppdatera er bäst jag kan om vad som hänt mig under veckans gång. 

Den här helgen har varit mkt fartfylld. I lördags så blev jag upphämtad vid nio-tiden på kvällen och hemkörd till några killar som bodde i världens snyggaste lägenhet. De måste ha vart gay, för bra för att vara sant. Vi satt där och lärde känna varandra, drack lite drinkar, och bara hade det trevligt. Senare på kvällen åkte vi till en klubb som hette Bar-Room. Oh YES, jag hade skitkul. Jätte bra musik, utomhus-eldar (där man kunde värma sig om man ville förgifta sig lite), 4 barer, och skitsköna människor. Jag börjar faktiskt trivas här. Alla är så otroligt trevliga, ÄVEN det kvinnliga könet.
Natten blev sen men morgonen därefter så var jag uppe vid niotiden och begav mig iväg på Basketmatch samt shopping tillsammans med Chris.

Söndag.
Åkte till ett highschool där hans lilla brorsdotter skulle spela basketmatch. De var så söta tjejerna som sprang över planen som dårar. Jag lär aldrig börja spela basket... Det var det jag lärde mig..

Resten av veckan har jag bara jobbat. igår Torsdag var vi på Naturhistoriska Museet i Cleveland. Det var intressant med massor att se. Det var en dag fylld av sönderfrusna tår, liftande, och en hel svensk familj på villovägar i USA.
 
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback