Funderar.

        DATUM: 2009-02-06 TID: 22:46:45
Nu börjar det komma igen. Den där känslan som jag får aldeles för ofta. Den där panik liknande kvävande känslan som är så bekant. Mina tankar handlar hela tiden om att få åtrigen fly Sverige.

Sverige, mitt älskade hemland som jag borde tycka bättre om än vad jag egentligen gör. Landet som jag jämt längtar bort från. Det är ju faktiskt inte min grej med snö och slask, Kalles Kaviar och granar. Jag är trött på att det enda sättet att ha kul är att spendera helgerna på Rilles i Bålsta eller GC och Alex i K-ängen. JAG VILL INTE!!!
Jag vill inte bo i en källare (där man alltid fryser) där jag växte upp. Jag vill inte att veckans mest spännande höjdpunkt är att ICA har extra pris på kycklingfilé.

Planerna hopar sig. Ideérna rullar. Jag håller just på nu att bestämma mig. Det lutar åt Kalifornien.

Rätt så mycket faktiskt..



 
5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Kajsa o Brian

Kalifornien? Wooot! Låter som en riktigt bra plan, damen.

Skönt att höra att du har skoj i USA och att du lärt känna så mycket trevligt folk.

Stor kram från oss

2009-02-07 @ 00:02:05
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: em

ligger i min säng och känner mig lite sisådär

men så läste jag ditt första blogg inlägg.

och guuuud va sjukt kul det är.

kan du inte ha fler sådana dagar så jag har nåt att garva åt!

(förut detdär med victor då)..självklart.



tänkt mycket på victor dom senaste dagarna. fallit ngr tårar av oro för han..



<3



2009-02-09 @ 00:59:10
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAH

så jävla skön..



vilken liv man lever lixom...

ska fan också flytta härifrån snart känner jag !!!

2009-02-10 @ 19:24:49
Postat av: Sanne

Kom! Californien ar bast. Du kommer alska det!!

/Sanne, gamla klasskompisen hehe

2009-02-17 @ 10:12:43
Postat av: Annie-

söta söta Josie..

du jämför sverige med skitbålsta..

har du ens upplevt riktiga sthlm?

2009-03-23 @ 21:57:33
URL: http://www.annieareyouokey.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback