America-Land

        DATUM: 2009-01-19 TID: 17:44:57

AMERICA-LATADALA-LAND..

På Onsdag bär det av mot USA för första gången. Har precis tvättat alla mina kläder som jag ska packa ihop imorgon.
Jag ska försöka knyta kontakter och göra massor av roliga saker. När jag inte jobbar dvs..
Sen blir det gym och simning. Har redan packat ned bikinin. Cant wait :D

Alltid lika spännande när en resa närmar sig, det ska bli skönt att få komma bort men jag kan inte sluta må dåligt över att jag lämnar min Victor som just nu ligger inne för en högdos som kommer att vara i 5 veckor. Jag känner mig så hjälplös och värre lär det ju kännas när jag inte är i närheten. Ska be för honom varje morgon jag vaknar och varje kväll jag lägger mig. Gör gärna det Du också!


Jag är så stolt..
Är så stolt över min syster som klarar sig igenom det här tillsammans med sin pojkvän och son. Cancern har tagit över Victors kropp med de kommer ALDRIG låta cancern ta över deras liv eller deras kärlek.. 
Jag älskar Victor så otoligt mycket och det gör så otroligt ont i mitt hjärta av att tänka på hans förjävliga sjukdom han lider så av. Kan inte ens föreställa mig hur ont det gör i min systers hjärta. .

Nu väntar 5 jobbiga veckor på sjukhus för dem.
Fortsätt kämpa och tappa aldrig hoppet. Det här SKA gå bra!




Nästa gång jag skriver är jag i USA.





CIAO!!

2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: emma

ska be för victor extra mycker när du är borta!



kommer sakna dig mitt hjärta <3

2009-01-19 @ 23:13:58
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Karin Redman

Jag ska be för lille Victor också (som vanligt).

Hoppas du får det jättebra i USA, och att du fortsätter blogga även där.

Hälsa Obama!

2009-01-20 @ 16:17:47
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback