Mitt första ragg.

        DATUM: 2009-01-23 TID: 21:46:17


Jag sitter i kafeterian på sjukhuset.  Äter min ceasar-sallad och dricker mitt mineral-vatten. Mycket intressant att titta på här, många läkare och många studenter. Mitt under min observanta måltid hör jag en mörk röst brevid mig. "Do you mind if i sit down and keep you company during your meal?" Jag ska precis tugga ur munnen och se vem rösten tillhörd då en man sätter sig mitt emot mig. Chockad som jag är säger jag inte så mycket utan fortsätter äta min lunch medans jag lyssnar på hans prat om hans yre, liv och hem i Andalusien. Han frågar mig många frågor om Sverige och jag svarar lite halvhjärtat på dem. Mitt första ragg tänker jag. Roligt. Verkligen.

Han frågar efter mitt nummer, jag säger att jag inte har något. Han frågar efter namnet på mitt hotell, jag sa att jag inte vet. "Hey beautiful, why so rude, all i want is to take you out to dinner and continue this lovely conversation?" sade han och log. "Why?, sade jag och packade ihop mina saker.
Han skriver ned sitt nummer på en lapp och ger den till mig. "EEW!", säger jag högt åt honom, knögglar sönder lappen och går därifrån..

Nämnde jag att han var cirka 50-55 år gammal och hette Abnon? Mitt aldeles första ragg i America-Land. Lyckat!
4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: lindoooooooooooow

HAHHAHHAA

du e så rolig aso

2009-01-24 @ 13:31:44
Postat av: Kai

HAHAH Josse det går bra nu :) du kan ju få nämna alla snyggingar som raggar på dig med för det är jag säker på att dom gör! Här sitter jag dubbeltupp bakis och dricker varm chocklad. Hur är vädret? är det fint där borta?

2009-01-25 @ 14:47:50
Postat av: pappa

haha.. Det är bra Josse.. stå på dig..även för "yngre raggare" Nu ska jag läsa vidare..

STOR kram..älskar dig



pappa

2009-01-25 @ 17:54:12
Postat av: emma

thats my girl

haha

2009-01-27 @ 21:56:54
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback