.

        DATUM: 2009-01-25 TID: 20:03:32

29 dagar kvar i The States. Hittills ha jag haft det bra. Var ute och gick runt i stan och tog massor av foton för några dagar sedan, då kom en man fram till mig och frågade om jag ville med han och hans kompisar på en drink på en bar i närheten. Varför inte tänkte jag och följde med. De var alla jätte härliga och jag har umgåtts med dem varje kväll sedan dess.
Igår följde jag med några tjejer, Rachel, Holly, Rebecca, och Andrea, ut på stan. Vi gick till en bar som hette Liquid, den var shysst och vi tog oss några drinkar där innan vi gick vidare till Ballroom, en bar med massa Beatles och annan gammal rockmusik. YEAH!

Det var kul med en riktig tjej-kväll för en gångs skull. Och jag ska med dom och shoppa någon gång i veckan.

Jag bor ju på ett hotell som heter Reserve Square Apartments och det ligger ju, som jag skrivit tidigare, lite i ett slumområde.
Men när jag går in till stan och på är på alla uteställen är det som att byta land. Som om alla vita kommer fram från sina gömställen efter kl 22.00. När jag var ute och gick igår mitt på dan så var alla affärer och restauranger stängda och inga människor syntes till. Endast några uteliggare som låg och sov i något hörn här och där. Cleveland ä en spökstad under dagstid. Jätte läskigt. 


Orkar inte skriva mer, är så trött så trött.

Saknar er..


  
2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: pappa

Tur att du är så social Josse.. men var försiktig.. kul att du har trevligt och lär känna lite amerikaner..

Hoppas undersökningarna går bra. rapportera så snart du vet mer om det här.

Victor mår bra...



Ha det så bra



kram

pappa

2009-01-26 @ 13:48:00
Postat av: emma

asså hajar inte hur du lyckas..

redan skaffat dig hur mycket kontakter som helst och du är helt själv liksom.

bra jobbat min tjej!

men somsagt var försiktig med vem du följer med..

ok? var inte blåögd!



love you!

beställt resa själv nu idag till new york! ;) fett nice



pusspusspuss

2009-01-27 @ 21:54:43
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback