Någon gång, någonstans, möts vi åter igen.

        DATUM: 2009-07-26 TID: 22:27:04


När jag kom hem från Grekland så åkte jag direkt till Victors plats.
Där fick jag se den finaste stenen i hela vida världen.

Äntligen är Victors plats fulländad.










Saknaden blir större för varje dag och chocken lägger sig mer och mer.
Det overkliga blir mer och mer till en verklighet.
Nu börjar jag försöka inse vad som faktiskt har drabbat vår familj.
Nu måste jag börja försöka förstå.



7 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Rörd av dina ord...Aldrig skådat en vackrare sten, ni gör såååå oerhört vackert hos Victor och jag blir lika tagen var gång jag ser bilder från hans viloplats. Laban Victors kompis finns nu hos honom alltid!

Ni Victors underbara familj, styrkekramar till er alla.

2009-07-26 @ 22:53:25
Postat av: Elin Thor

Skickar ett litet "bu" och visar att jag tänker på er, och på Victors fond som har fått ett nytt litet bidrag! Många kramar

2009-07-27 @ 00:21:57
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Var nyss in och kollade fonden och nu är den uppe i 300 100:- Helt otroligt!!!!!!! Tänker på er hela familjen och önskar att det hade varit annorlunda. Styrkekramar!

2009-07-27 @ 10:27:48
Postat av: Linda, mamma till 2 barn

Förstå att det hänt kan man ju göra, men precis som du skriver så tar det tid.

Men att förstå varför, det kommer vi ju troligtvis aldrig att kunna göra men med hjälp av Victors fond så kommer det ju kanske för en annan familj en annan gång finnas ett svar på den frågan...

Tycker att ni är så otroligt starka och önskar så innerligt att jag hunde ge er eran lilla prins tillbaka...

2009-07-27 @ 21:33:16
Postat av: emma

gud vilken fin sten det blev!

finaste av dom alla! <33

2009-07-29 @ 09:51:38
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: Jenni, Eltons mamma

Hej och tack för din kommentar på min blogg. Jag lider med er och det hemska ni fått gå igenom! Jag får ofta förfrågan eller tips om att gå in på Victors sida och läsa... men tyvär jag orkar inte... förlåt om någon tycker det är egoistiskt! Men jag har varit och kikat på sidan, läst om lille Victors kamp i tidningar och det är precis som du skriver väldigt mycket likheter mellan Elton och Victor. Alldeles för mycket likheter, t.om likadana vagnar och på en bild likadana nappar... Just nu gör det för ont att se och läsa. Vi vet ju inte om Elton kommer vandra samma väg som er lille Victor...?! Men jag är säker på att jag en dag kommer att orka titta in lite mer och t.om finna styrka! Men tack för er omtanke! Många kramar!

2009-08-05 @ 11:55:10
URL: http://www.jenni80.bloggsida.se
Postat av: Caroline

Hej Josse!

Jag ville också som alla andra skriva vilken underbar sten han fått, jätte fin! Och tårarna rinner när man läser hur älskad han var.. Så fint!

Kram Caroline

2009-08-10 @ 22:13:25
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback