summer-time

        DATUM: 2009-07-05 TID: 18:54:24
Nu har jag inte skrivit på ett antal veckor. Jag har både legat i sängen för halsböld (jätte trevligt jag vet) men så har ju jag haft finbesök av mina australienserskor. Vi har haft det underbart, badat, festat, åkt ut i skärgården, ätit underbar mat, och haft massa underbara stunder.

I Torsdags gav sig en av dem iväg för att åka vidare till spanien men imorgon så åker jag och Deanna till Amsterdam för att ha några spännande dagar i staden där allt händer. Flyget går vid sextiden så det blir en tidig kväll ikväll.

Nu är det iaf semester och jag kommer att skriva när jag får tillfälle, eller när jag kommer hem emellan Amsterdam och Grekland. Vi får se. Fortsatt trevlig semester, för det tänker jag ha :)

Kramar Josse
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback