Liten fundering bara

        DATUM: 2009-06-12 TID: 21:21:39
Jag var tidigare på SATS idag. Nej inte för att träna utan för att sola fram några inbillade magrutor. Jag sitter vid ett bord och väntar på att solariumet blir ledigt. Sådan där peppande techno-musik spelas i högtalarna i något rum längre bort. Jag läser en Amelia är är just inne på min fjärde kopp blaskigt kaffe då jag spetsar öronen. Vafan..
"AAAAH, ÅÅH, OOH OOOOH STÖÖÖÖN!!"
Det GÅR inte ta fel på att det är ljuden från 15 pressande muskelberg till män. De sitter alla vid varsin maskin, svettiga och röda i ansiktet och stönar tillsammans. HÖGLJUTT och helt ogenerat.
"MMMMmmMM", mm:ar någon, vilket får mig att tänka ännu mer på sex än vad jag redan gör. Det här är ju sjukt!
Jag vill inte veta hur dessa främmande svettiga män låter när de stönar, varken i sänghalmen eller på gymmet, för det ÄR ju faktiskt samma läte. Hur fasen kommer det sig att kvinnorna på likadana maskiner inte säger ett knyst, fastän de är lika svettiga och röda som männen? Detta är en manlig gåta. Eller snarare en gåta för oss kvinnor. Varför? Vi stönar väl högst i sängen, eller? 






 
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback