Hejdå

        DATUM: 2009-03-02 TID: 14:28:09
Sista inlägget innan hemfärd.

Det var meningen att jag skulle skriva ett långt inlägg om det jag fick vara med om de sista dagarna i staterna, ölspel, en misslyckad blind-date (typ), ett besök i en svart gospel kyrka där vi (jag och fam Nahnfeldt) var de enda vita och om hur coolt det var för mig att skrika "TAXI!!" mitt ut på en stendöd gata och en taxi startade bara några meter från mig, som sänd från himlen. Det var också meningen att skriva lite till och om kära Chris som tagit hand så otroligt bra om mig de här veckorna, jag vet att han och många andra amerikaner översätter det jag skriver på min blogg så TACK till dig Christian och till alla er andra som förgyllt min tid här i USA. Jag hoppas innerligt att vi ses igen.. Kommer att sakna er allihopa, inte allra minst Chris Christian Harper.. (tisk tisk tisk)

Det är svårt att på bara några veckor starta upp ett helt nytt liv, lära känna nya vänner, se nya platser och komma in i en vardag som man sen några veckor senare måste lämna helt bakom sig, för att komma hem till det gamla vanliga, säkra, trista liv man har i Sverige. Men thats life eller hur?

Hejdå Ohio!
Hejdå Cleveland!


Nu är det dags att packa det sista, om några timmar så beger jag mig av mot flygplatsen. Victor, här kommer moster igen!!



 
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback