Hjälp- sprid detta!

        DATUM: 2009-05-04 TID: 17:38:45
I helgen, natten till lördag så försvann min svarta Casio-kamera i en bil på väg hem från Sthlm. På kameran finns ovärderliga bilder på Victor, från sjukhuset under tiden han levde, efter hans bortgång samt alla bilder från begravningen.
Allt jag vill är att få tillbaka minnes-kortet med alla bilder på. Kameran kan jag ersätta. Men Victor och minnena som lever kvar efter hans död går inte att ersätta. Hör ni NÅGOT, vad som helst om en upphittad kamera så hör av er till mig. Då vore jag evigt tacksam. Är beredd på att försöka allt för att hitta kameran och ber till Gud att den som hittat den kollar igenom bilderna och har hjärta nog för att upptäcka vilken sorg jag måste gå igenom just nu.

Min mail :
[email protected]
4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Ännu en medmänniska

Hoppas att du får tillbaka minneskortet åtminstone, förstår att bilderna är ovärderliga för dig. Bor ca 20 mil från Stockholm så jag tror inte att jag är till någon vidare hjälp tyvärr.

2009-05-04 @ 18:48:21
Postat av: En medmänniska

Måtte kameran komma till rätta =( åtminstone minneskortet med allt på er älskade Victor. Håller alla tummar! Styrkekram!

2009-05-04 @ 22:51:09
Postat av: em

<3

2009-05-05 @ 09:41:20
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: morfar Christer

Du är otrolig Josse..snart tappar du bort dig själv.. Tråkigt med bilderna. Hoppas den kommer tillbaks



skärpning slarver!!!!.. (L)



kram pappa

2009-05-05 @ 16:53:15
URL: http://mckillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback