ÅRETS MAMA-HJÄLTE-VINNARE!

        DATUM: 2009-11-16 TID: 18:32:17

Igår var en underbar dag. Jag har aldrig varit så stolt någon gång i mitt liv. När vi kom in på Berns vid 3 tiden så minglade vi runt bland 800 människor, snygga blivande mammor, glamourösa existerande mammor, kändisar, läckra pappor och super söta barn samt andra coola firande som oss. Champagne serverades och många olika snittar bars runt på silverfat. Jag, mamma, Peter, Therese och Thea, Linnea och Cazper hade alla på oss Spöket Laban t-shirtar för att representera vår saknade älskling Victor. När själva galan började med ett uppträdande av SATS-KIDZ dansgrupp så började tårarna rinna. De rann för att jag visste att snart skulle Sofie komma ut på scenen, jag var nervös och Victor kändes så nära på något sätt. Känsliga jag :) Jennifer Brown var också där och sjöng två vackra låtar med sin ljuvliga röst. Andra vinnare på galan blev : Sanna Lundell (årets mama), Paolo Roberto (årets papa), Jenny Wilson (årets bäst klädda mama), Jessica Andersson ( årets mama inspiratör), Sonja Abrahamsson (årets mama bloggare), Isabellah Andersson (årets power mama), Cassandra Rhodin (årets barnklädesdesigner).

Sofie var så lugn och så oerhört vacker. Hon riktigt strålade och även fast jag inte kommer ihåg ett ord av vad hon sa där uppe på scenen så var hon super duktig. JAG ÄR VÄRLDENS STOLTASTE LILLASYSTER!! 

Vi blev också hemskickade med en goodie-bag somm innhöll handkrämer, hudkräm, hårproduktet från Redken, nescessär, kak-smet, mineral-smink, mama-tidning, dricka (som jag drack) coh barnmat (som Rickard åt).
 
Här kommer lite bilder från kvällen. De flesta blev suddiga som fasen men jag lägger upp några iaf.





























Fler bilder finns på syrrans blogg: www.denstarkastestjarnan.blogg.se

7 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, är det senaste mama som ligger där på de sista bilderna? Ska bli SÅÅÅ kul att läsa. Men - ser så mycket sorg i sofies ögon på dina bilder. Hoppas de får glittra snart igen.

många kramar från en av dina läsare.

2009-11-16 @ 21:11:13
Postat av: Yvonne/Morfar

Gumman,vilken fantastisk upplevelse det måste varit för er.Vilken bra ide,t-shirts med laban.Sofie var så vacker,förstår du var stolt.Puss

2009-11-16 @ 21:48:12
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Ni ska vara stolta allihop, för ni verkar vara en jättefin familj som alla gjorde Victor till den glada, sprudlande kärleksfulla lilla kille som han verkade vara. Han kunde inte vara omgiven av mer kärlek än han var! Han var säkert med er igår!

2009-11-16 @ 23:33:49
Postat av: En medmänniska

Ni finns alla med i våra tankar för jämnan. Känner precis som Jenny skriver!

Måste bara fråga var kommer t-shirten ni hade på er och Peters tröja ifrån? Så underbart fina ju.



Kram Malin

2009-11-18 @ 17:48:21
Postat av: Cattis

Härliga bilder! Va fin och vacker du är!

Snygg kavaj! Synd att den är i sån liten storlek! Annars har jag en ledig galje till den!

Kram kram

2009-11-18 @ 18:29:37
Postat av: Daniel

Strålande vackra allihopa!



En välbehövlig gala!

2009-11-19 @ 10:48:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: em

va fina ni var! :$$ <3

2009-11-22 @ 11:00:22
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback