HJÄLP SOFIE VÄLJA KLÄNNING INFÖR GALAN!!!!!

        DATUM: 2009-11-06 TID: 21:33:48
Ännu en vecka avklarad. Äntligen helg (även fast jag jobbar imorn)!

Igår följde jag med Sofie till stan. Hon skulle hitta en outfit till Mama-galan som är nästa söndag på Berns. 
Det blev en stressig start men jäklar vad vi hade flyt när det gällde själva shoppandet. Klänningar på och av, foton, nästa plagg, annan bh, mindre storlek. Allt hon provade passade förvånansvärt bra måste jag säga trots sin stora mage. Vi hade jätte kul iaf och hon kom hem med två små svarta, två kuvert-väskor och lite andra nödvändiga prylar som kommer att behövas. Vi avslutade hela shoppingturen med varsin varm choklad med grädde på ett litet café på centralstationen. MUMS!

Nu är det Idol och jag är helt sjukt imponerad över kvällens framträdanden. Reeza, Kalle, Erik och Tove och Marielle. STÖRTSKÖNA och för proffesionella för Idol. De andra små brunögda kareoke-kopiorna Rabih och Eddie förstår jag inte alls vad de gör där. Varje jäkla fredag är det lika falskt och trisst. VAKNA SVENSKA FOLKET!!

Imorgon firar vi Peters födelsedag ute i Krägga så dit beger jag mig efter jobbet.

Här är några bilder från gårdagen i stan.



   




Varma Kramar
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Cattis

Vi tycker den svarta med v-ringad rygg. Svarta skor och röd väska. Kram Cattis

2009-11-07 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback