Glögg-mys på fel sätt

        DATUM: 2009-11-20 TID: 21:38:53

Det är den 20 november och jag bestämde mig (efter en lång natts längtan) efter att köra en första glöggdrickande kväll. R min älskade rumskompis dricker inte alls glögg, men det blir han tvungen att göra nu framöver då jag kommit in i min årliga glögg-fas. Det trista är då att glöggen blir drucken ur gamla trista kaffekoppar med tretusen liter russin och NOLL mandlar. R ser skeptisk ut då han tar sina första klunkar och säger "det här får man nog vänja sig vid". Jag är iaf nöjd med min starkvinsglögg å mitt IDOL-mys. 

Ha en mysig Fredag! 

   
2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mmmmums. Glögg i kaffekopp eller i glöggkopp är alltid gott. Jag ska nog ta mig till IKEA och köpa en flaska eller två idag. Det säljer dock inte Blossa... :o(

2009-11-21 @ 09:01:39
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Cattis

Va mysigt! R ser verkligen ut att njuta av innehållet i koppen! ;) Kram

2009-11-21 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback