Lördag med Emil

        DATUM: 2009-11-28 TID: 15:52:23
Idag vaknade jag med ett glatt humör, blev dock lite nedstämd när jag steg upp och möttes av det gråaste tristaste väder man kan tänka sig. Min gamle goda vän Emil ringde och sa att han var i Bålsta så jag tog mig ner till Fridegårds aulan och hjälpte honom i studiorummet när Funkykidz repeterade inför nästa helg. Jag är inget snille när det gäller mixerbord och sånt så min uppgift blev att trycka på PLAY/PAUSE knapparna och jag hade också ansvaret för låtbytena. Jag var mycket begåvad om jag får säga det själv.

Ikväll ska vi fira min kära vän Kaisa som fyllde 22 år i onsdags. Emma kommer hit för att äta en god middag med vin sen så ska vi alla mötas upp nere på bowlinghallen och spela några rundor. Fler uppdateringar om kvällen kommer kanske imorgon.

Ha en mysig lördagskväll nu allihopa!

   
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram min älskade Josse Potter!

2009-12-02 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback