Mama-galan

        DATUM: 2009-11-15 TID: 10:00:26

Idag är det dags för Mama-galan på Berns i Stockholm. Blir inga fin kläder för mig dock, hade tänkt klä upp mig men sen fick vi Spöket Laban t-shirtar i sista sekund som självklart ska symbolisera Victor så blir det t-shirt med jeans och en vit kavaj till för att "piffa upp" det hela.
Ska ta med kameran och lägga upp många bilder här senare ikväll! JAG ÄR JÄTTE SPÄND!!
Ha en trevlig söndag allihop!

 

In memory of Victor!
4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är med mig hela dagen i mina tankar! Har du stenen kvar? Kram

2009-11-15 @ 10:28:43
Postat av: En medmänniska

Du är jättefin, t-shirten var också så fin.

Ha det nu så trevligt, håller tummarna!!



Många kramar till er alla



Malin

2009-11-15 @ 13:01:48
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilka fina tröjor!

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag!

Håller tummarna jag med.

Kram♥

2009-11-15 @ 15:21:19
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Så underbart att Sofie tog hem priset, det var hon så värd! Och så fina ni var allihop i era Laban-tröjor!

2009-11-16 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback