Elton

        DATUM: 2009-10-25 TID: 20:34:51


Den 24:e Oktober lämnade ännu en liten hjälte vår jord. Lilla Elton fick ängla-vingar efter hans långa kamp mot cancerns onda klor.. Tänd ett ljus i hans minne och skänk gärna en slant till barncancerfonden för att försöka förgöra detta monster som slukar dessa små underbara barn.

Vila i Frid Lilla Elton!! Du får leta reda på Victor i himlen.

 



"NI måste försöka tänka på plågan jag inte längre har
och alltid försöka minnas att jag hos er fortfarande finns kvar

Inga mera slangar, ingen lång vass nål
Inga starka medeciner, nu läker mina sår
Min kropp är fri och jag känner mig stark,
med ett stolt leende lättar mina fötter från denna kalla mark...

Dit jag skall, dit längtar jag redan nu
och där möts vi igen så småningom, jag och du
Ni har så länge suttit vid min sida och vakat över mig
Nu är det min tur, mitt skydd jag nu ger tillbaka till dig..."

                       av: Sofie Karlsson

3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Fruktansvärt... finns inga ord.



Jag hoppas innerligt Elton funnit Victor och har det bra och busar med alla andra änglabarn tills ni möts igen.



Tänker så på er allihopa.

Styrkekramar

Malin

2009-10-26 @ 08:16:52
Postat av: maria

Men shit...letade efter ängla tatueringar och kom av en slump in på din sida...så sjukt...Lilla Elton är mina barns kusin. Eltons mamma Jenni är min sambos syster.

ja..vad ska man säga...lilla finaste lillkillen.

Görs så ont när jag tänker på de.



2009-10-26 @ 21:24:49
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Hoppades in i det sista på att den vidriga sjukdomen inte skulle segra ännu en gång. Tyvärr blev det inte så trots att Elton kämpade emot länge, länge. Har tänt ljus för Victor & Elton även denna kväll.

Kram

2009-10-26 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback