.

        DATUM: 2009-10-24 TID: 11:11:18
Jag har verkligen inte haft lust att skriva på bra länge nu. När jag sitter på jobbet eller är ute och går så kommer jag på hundratals saker jag planerar att skriva ner på bloggen men när jag väl kommer hem och sätter mig framför datorn så blåser all inspiration bort. Det känns som om varje gång man skriver så blir det automatiskt ett ledsamt inlägg om sorg, saknad eller något annat som man mår för stunden.

Jag ska börja skriva snart igen jag lovar.
Har också börjat föra mat-dagbok med bilder så det kommer jag snart också att komma ut med på bloggen, vilket jag vet att några redan väntar på.

Igår Fredag så tog jag det bara lugnt och tog en lång dusch medans ett blodigt hockey-krig höll på inne i mitt vardagsrum, och tro mig det är inget en flicka vill beblanda sig med i såna här tider.
Sen såg jag och R på "ett perfekt mord" tills jag somnade på soffan och gick och lade mig.
Idag ska jag och Sofie nog på bio eller något. Mysigt att göra något tillsammans.

Skriver lite senare idag.

Kramar! 
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Cattis

Kul att du och Sofie hittar på nåt kul. Matdagbok???

Kram kram

2009-10-24 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback