Bilder

        DATUM: 2010-02-10 TID: 08:56:17


Huset dar vi bor. mitt och Erikas rum ar langst ner till vanster.





Traditionella klader - jag ar grym att bara spannen pa huvudet


Jag och min lilla "favvis" Carina <3





Jag och min galna bebis-kamel

Jag och var kanadensare Colin


Borsta tanderna


Magert litet barn

Vackra Carina





Med apor i Pushkar


Undervisar i klassen - ocksa varat "klassrum"


 
Frukost varje morgon



Varan blackboard men alfabetet och siffror



Bakar chapatis pa garden dar vi bor

12 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Sitter med tårar och tittar på dina otroligt vackra bilder!!!!

Du klär bra i Indiska kläder!!

Vad kul att få se din miljö, kamelbilden bekräftar det du skrev.

Ha det så jätte bra med "Dina" fina indiska barn!

Älskar Dej!

Kramar mamma

2010-02-10 @ 09:10:12
Postat av: Mamsen

Sitter med tårar och tittar på dina otroligt vackra bilder!!!!

Du klär bra i Indiska kläder!!

Vad kul att få se din miljö, kamelbilden bekräftar det du skrev.

Ha det så jätte bra med "Dina" fina indiska barn!

Älskar Dej!

Kramar mamma

2010-02-10 @ 09:31:47
Postat av: Ida

Åh vilka fina bilder och vackra barn=)

Du ser ut att trivas, toppen!

Kul att se hur du lever!

Puss på dig, syster!

Jag är så stolt över dig<3

2010-02-10 @ 13:07:36
Postat av: pappa

Oj vilka härliga men också allvarliga bilder på dom härliga men fattiga barnen. Du är fantastisk som bidrar till att dom får lite glädje och mänsklig kontakt i livet. En droppe i havet men så viktiga droppar och många droppar bildar ett hav....

Lycka till och sköt om dig.



älskar dig



kram pappa

2010-02-10 @ 13:53:27
URL: http://www.mckillen.se
Postat av: mormor



Vilka underbara bilder!!!

Det syns att du trivs och mår bra, skönt.

Var rädd om Dej, ber för dej!



Kramar mormor

2010-02-10 @ 14:09:45
Postat av: Kent

Nyttiga bilder för oss. Hoppas att du trivs, det verkar så på bilderna.



Kent

2010-02-10 @ 14:16:06
Postat av: Kajsa

Fantastiskt fina bilder. Tack för att du tog dig tid att lägga upp dom till oss bloggläsare.



Kan du inte stoppa med dig Carina i resväskan när du kommer hem? ;-)

2010-02-10 @ 15:58:46
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Yvonne/Morfar

Vi sitter och tittar på dina foton,så fjärran från vår snöiga nord.Syns att barnen gillar dig och du dem.Du är verkligen duktig och så vacker i din sari.Hjärte-kramar morfar o yvonne...

2010-02-10 @ 19:22:13
Postat av: Cattis & Hasse

Vilka fina bilder! Du ser verkligen ut att trivas. Det värmer mitt hjärta! Hur varmt har ni? Här är det bara kallt och ruggigt! Burr! Kramar från Hasse och mig

2010-02-10 @ 20:55:28
Postat av: Mindello

Fint Joss, du passar bra där! Även din kamelbäbis verkar vara rätt nöjd över sitt sällskap om jag ska tolka bilden rätt. Lycka till me allt /från ett snöigt Kungsängen =)

2010-02-10 @ 23:02:12
Postat av: syster Therese

Vad härligt att få se lite bilder kära syster!

Hörde att du inte kunde gå in på våra bloggar så kommer att skicka lite mail till dig så snart jag får lite tid över vid datorn!



Saknar dig!



love

T

2010-02-11 @ 22:27:22
URL: http://feie.tkphotography.se
Postat av: Caroline

Hej Josefin!



Vilka härliga men även tragiska bilder. Du ser ut att trivas och ha det bra. Vi saknar Dig på skolan och hoppas Du snart kommer tillbaka till oss.

Sköt om Dig.

Kram Caroline

2010-02-17 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback