Time to go!

        DATUM: 2011-12-01 TID: 07:54:41

Äntligen har jag fått igång bloggen!

Ni som läser får bortse från gamla bilder som ligger och skräpar och njuta av mina och Fredriks nya inlägg (mest mina) som jag hoppas blir många.

Kl 13.15 idag går flyget till New Delhi, Indien och vi anländer någon gång på fredag morgon.

Vi tycker båda att den här resan kommer att bli fantastisk och resfebern frodas inne i lägenheten. Vi har slitit som djur för att hinna få ihop pengar under året och stress-nivån de senaste dagarna har varit hög.

ÄNTLIGEN DAGS!!

Någon gång i början av juni är vi beräknade att komma hem, biljett kommer att bokas senare.

Kommer i detta första inlägg säga hur mycket vi kommer att sakna er här hemma. Ni är med oss varje sekund och förhoppningsvis har vi möjlighet att ladda upp mycket bilder under resans gång. Ta hand om varandra!!!! 

Skriv kommentarer här på bloggen (uppskattas vid hemlängtan).

Ha en fantastisk vinter/vår/försommar. Vi älskar Er!!


4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Pappa

Önskar er en helt fantastisk resa ut i världen. Är sååå avis att få göra nåt likadant så länge men jag tycker ni gör helt rätt att resa uppleva olika kulturer och intressanta människor som ni möter efter färden.

Var rädda om er och hör av er så ofta ni kan.



Tusen kramar till er båda.



Älskar dig Josse



pappa

2011-12-01 @ 09:39:51
Postat av: Kajsa

Oj, vilket äventyr ni är på väg mot.

Vi hade ju hoppats att ni skulle mellanlanda i London så att vi fått ett snabbvisit. Kanske i juni?

Vi ser fram emot era foton och uppdaterad blogg.

Kramar Kajsa med familj

2011-12-01 @ 10:32:54
Postat av: Pappa

Så var ni iväg sen 1,5 timmar, men utan mitt foto som jag skrivit men håll ögonen på din mail så ska jag scanna in det och skicka det. Det var ett kärlek och lyckokort så att inget händer er på resan.



kram

pappa

2011-12-01 @ 14:42:41
Postat av: mamsen

Lycka till på erat äventyr!!

Ser fram emot det första inlägget, spännande.

Kramar till er båda från mej!

2011-12-05 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback