Halsning fran en fjaril

        DATUM: 2012-02-02 TID: 09:46:39
Ser tva sma barn leka pa stranden fran bordet dar vi ater var frukost, en liten flicka runt 2 ar gammal samt den aldre brodern runt 4 1/2 ar gammal. De leker och ar lyckliga och alskar tydligt varandra. Tanken gar inte att undvika utan att hjartat slar en knut och en sorg kommer farandes. Jag tanker pa alskade Victor. Jag tanker, jag saknar dig sa Victor.


Pang!! En stor fjaril smaller ner hart pa bordet mellan mig och Fredrik dar vi sitter och ater var frukost. Den sitter kvar en stund och nastan ser pa oss jag utbrister chockat : "Nej men vafan TITTA!" Fjariler lyfter med hjalp av stora vingar och flyger ivag fran oss. Jag brister i grat och tecknet var for mig sa tydligt. "Var inte ledsen moster, jag finns aven har".





3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Underbart att höra! Jag har bett Victor att vara vid din sida, han har alltså lyssnat, lyckliga dej.

Hoppas ni fortfarande har det bra och att ni är friska.

Här har det blivit ordentligt kallt, i morse minus 15 grader,brrr. Längtar till er värme.

Therese blir större och större. Snart är det dags...

Det är så spännande.

Saknar dej så mycket Josse, men beundrar dej för det du gör!Huvudsaken allt är bra.

Många kramar till er båda!

Älskar er!

Mamma.

2012-02-02 @ 10:19:25
Postat av: fARMOR INSTÄMMER INLÄGGETN FRÅN mAMMA

fARMOR INSTÄMMER I mAMMAS INLÄGG. jAG LÄNGTAR EFTER eR, MEN TYCKER ATT nI GÖR DET RÄTTA SÅ LÄNGE NI ÄR UNGA. nI LÄR eR SÅ MYCKET ,NÄR nI RESER Å SER VÄRLDEN.jAG ÖNSKAR ALLT GOTT Å ATT nI FÅR VARA FRISKA.jAG VÄNTAR OCKSÅ PÅ tHERES bABY.kRAM FRÅN fARMOR

2012-02-06 @ 13:55:41
Postat av: Cattis

<3

2012-02-07 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback