Bilder!

        DATUM: 2012-01-17 TID: 09:11:17













Helig ko med extra ben







Kamelsafari


Vart rum i Curi




Gatorna i Jaisalmer


Fortet i Jodphur


Pa besok i liten by


Taj Mahal


Pa taget till Varanasi


Kvallsritualer vid Ganges


Rakad med heligt vatten fran Ganges-floden


Helig man vid den heliga floden


Sjanker heligt ljus for var saknade Victor i Ganges




En ISKALL vantan pa taget mot Calkutta


Sjuka pa hostelrum i Calkutta


Josse varmer liten gatuflicka



Im a taxidriver in Cal-cu-ta!


2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Kaisa

Hoj! Nice med bilder. Jag har en fråga, måste man ha en viss typ av kläder när man är där eller är det frivilligt? Tänkte på era! Och pricken mellan ögonbrynen?

Hoppas ni har det riktigt bra! Tänker på er. Kramar /Kaisa

2012-01-17 @ 20:03:33
Postat av: pappa

Vilka värmande och fina bilder, bara att du ger en liten värmande stund åt den lilla flickan under filten. Du har ett såååå gott hjärta Josse. Önskar er all lycka till få er fortsatta färd. Har nu följt er på Goggle fram till Paradise Beach i Gokarna där jag hittat lite bilder från stranden som jag lagt upp på min sida på facebook. Känn er förföljda hehe ;-) Stor kram från mig och Giselle..

2012-01-27 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback