Sofie och Therese

        DATUM: 2009-08-31 TID: 11:38:51

JAG VILL ATT ALLA SKA VETA!

En syster vet mer om en än någon annan i hela världen.

Jag har världens starkaste systrar. Ni är en sån sann inspiration för mig i allt det ni gör och allt det ni gått igenom. Tårar, skratt, skräck, panik, ångest, hemligheter, bus. Vi har gått igenom mer än de flesta tillsammans vi 3, vi har inte alltid stått starka. Men har en av oss inte varit det så har de andra två stöttat och bärt. Det är äkta syskon-kärlek!
Så mycket gör mig så stolt över er. Ni är mina hjältar! Utan er, ingen Josse.
Tack för att ni finns i mitt liv och för att ni är världens bästa storasystrar.






En syster är både din spegel
och din motsats
/Elizabeth Fishel


Låt aldrig en arg syster
kamma ditt hår
/Particia McCann


Att ha en syster är som
att ha en bästa vän
på besök hela livet.
/Amanda Hector



2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fy så avundsjuk jag blir ;o)



Skrattade åt "Låt aldrig en arg syster kamma ditt hår" - Haha. "Lått aldrig en bror kamma ditt hår. Ever"



Kram

2009-09-01 @ 08:07:01
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej, följer din systers blogg om victor och brukar skriva här i bland. Skrattade också åt hår-uppmaningen.

2009-09-01 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback