Skänk en slant på midsommar!

        DATUM: 2009-06-19 TID: 09:28:57
GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA ER UNDERBARA MÄNNISKOR SOM FÖLJER BLOGGEN!
NI ÄR JU HELT OTROLIGA SOM BRYR ER SÅ MYCKET OM MÄNNISKOR NI INTE KÄNNER!
KRAMAR TILL ER!


Nu är också min fond jag gjorde till Victor uppe i över 290 000. Nu behöver jag ALLAS hjälp att sprida fonden "en stjärna i mörkret" så att vi kommer upp i det otroliga 300 000 kronor. Som en hyllning till Victor och alla andra ängla-barn som tagits ifrån oss! Om alla skänker en liten slant så går det snabbt och jag vet att våra ängla-barn hejar på oss där uppifrån.  10 000 KRONOR KVAR!!!! Kom igen nu Sverige!!

www.barncancerfonden.se/1707
5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Såg just din uppmaning på facebook och självklart har jag lämnat en liten midsommargåva. Det skulle vara svårt att INTE bry sig, tycker jag, om en familj som utstrålar så mycket kärlek och som förlorat sin allra starkaste lilla stjärna.



Glad midsommar!

2009-06-19 @ 10:33:42
Postat av: mamma till oliver

håller med jenny att det går inte att undvika att inte bry sig,man blir så otroligt berörd av lilla victors kamp och sofie och peter vad de har kämpat!

hur mycket man än försöker så kommer man nog aldrig kunna förstå smärtan fullt ut för er närstående..

man kan bara försöka och visa sitt medlidande genom att följa bloggen!

det värker så i hjärtat att det skulle behöva bli så här,lilla vackra fina kille!:(

tycker ni är en helt otrolig varm och fin familj!!

kram och glad midsommar



och självklart blir det ett midsommar bidrag idag för victor..:) /kristin

2009-06-19 @ 11:15:45
Postat av: Tina

Det märktes så väk hur mycket hans moster betyder för honom..Jag vet att han sitter där uppe med sina änglavingar och kollar ner...Ska sätta in mer pengar till fonden undrar var den kommer sluta det växer ju hela tiden:)

Kram gumman min..Kramar Tina

2009-06-19 @ 11:57:18
Postat av: Veronika

Följer din uppmaning på facebook och har satt in en slant och hoppas att fler gör det.

Jag håller med om vad dom andra skriver att det är svårt att INTE bry sig.

Jag är en av alla de medmänniskor som följer dig och kommer att följa dig så länge du delar med dig.

Victor har fått en plats i mitt hjärta och där finns även du och alla Victors nära och kära.

Det går inte en dag utan att ni med er Starkaste stjärna finns i mina tankar.

Grattis till att du ska bli moster igen, snart har du två syskonbarn som mer än gärna lyssnar på din vackra stämma när du sjunger för dom.



Glad midsommar!

Många varma kramar

2009-06-19 @ 13:31:46
Postat av: Tessan

Hoppas du hade en fin midsommar!

Jag såg precis uppmaningen på Facebook jag med. Självklart ska jag bidra till fonden. Skickar in lite då och då med mobilen (önskade mig även bidrag i födelsedagspresent och det fick jag :-)). Hoppas vi får upp den i 500 000 kr som du skrev i Victors blogg.



Stor kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-06-20 @ 22:57:59
URL: http://tessanova.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback