Vecka 28

        DATUM: 2009-11-26 TID: 20:52:49


Denna vecka har jag varit mycket effektiv. Det har blivit ett par vändor till COOP och IKEA och jag har hjälpt Rickard att inhandla lite nya saker till sin lägenhet. Eftersom lägenheten är rätt så liten blir det ju svårt att handla rätt så att det inte blir för trångt eller ser för "plottrigt" ut. Men jag har byggt ihop och pysslat på så nu är lägenheten liite mysigare än vad den var innan. Har idag köpt en liten porslinsaktig grej som jag förvandlade till en supersöt adventsljusstake. Jag packade botten med hushållspapper och folie, sen skar jag fyra hål på en pappskiva som jag tröck ned ovanpå packningen. Sen tröck jag i fyra st vita stearinljus så att de satt ordentligt. sen dekorerade jag med vitmossa och små prydnadslingon. Det var kul och blev faktiskt jätte fint, tycker jag iaf! 
Sätter upp bilder på resultaten från veckans gång.

Veckans nyhet: Lillasyster Ida klarade sin uppkörning idag och jag är SÅ stolt över henne. Kommer själv ihåg vilken frihetskänsla det var att sätta sig i bilen utan någon brevid sig, höja stereon och bara köra omkring för sig själv. GRATTIS IDA DU ÄR SÅÅÅ DUKTIG!!! Så ikväll tog vi bilen och åkte till Victors grav för att tända ljus i min nya lykta som jag köpt till honom och som kommer stå där hela vintern.  

   

  

  

3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: sofie

Vad fint det blev med allt!!!



Kramisar

2009-11-26 @ 23:41:54
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/
Postat av: Cattis

Va mysigt det blev! Härligt kort på Ida! Love You!

2009-11-27 @ 21:57:16
Postat av: En medmänniska

Så fin lykta, så vackert hos er älskade Prins!



Så fint du även gjort i lägenheten.



Kram Malin

2009-11-28 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback