Högdalen och musikalande

        DATUM: 2009-09-20 TID: 16:24:23
Igår blev en ute kväll tillsammans med Emma och Linda. Vi var bjudna av en gammal vän (Sandra) på förfest i Högdalen (liite läskigt) och senare utgång på stan. Kvällen började bra och alla på festen var jätte trevliga. Verkligen kul att se Sandra igen och parta lite. Senare drog vi vidare till SNAPS på söder där vi tog en cider. Sen gick vi till en liten nattklubb på medborgarplatsen och dansade loss. Jätte skönt att få komma ut och släppa loss med tjejkompisarna. Kvällen slutade iaf med att jag skapade en liten "musikal" i tunnelbanan tillsammans med en gitarrspelande gatuspelare från London. Vi sjöng och dansade runt bland alla trötta bakfulla festare och jag hade skitkul i väntan på tunnelbanan. Jag sov hos Linda och nu är jag äntligen hemma på soffan efter en lång dag av tåg, buss och promenerande.

Ikväll blir det nog film-mys med syrran. Är sugen på att se Cadillac Records men Beyonce. Den verkar bra :)

Hoppas ni haft en bra helg alla ni som läser här!
2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Annika

Högdalen hängde jag mycket i för sådär 20 år sen (då fattar du kanske hur gammal jag är:-) växte upp i en söderförort och på den tiden var Thåström den coolaste killen - han är ju därifrån. Vi lyssnade mycket på ebba grön och förstås imperiet. Han är förresten fortfarande den coolaste musikanten landet har!

2009-09-20 @ 18:04:54
Postat av: Kajsa

Hej gumman!

Vilken superfin design du fått till på din blogg!

Jag kan fortfarande inte få till min headerbild. Den är för LITEN! Stön

Kram

2009-09-22 @ 22:04:31
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback