Kott kott kott!

        DATUM: 2010-03-15 TID: 14:03:36

Helgen spenderade vi i Jaipur. Dagarna gick at till att bara strosa runt och kolla unt pa olika marknader, parker och sa och pa kvallen gick vi ut for att ata pa restaurang. Till var extremt stora fortjusning hittade vi ett litet steakhouse med en massa barbeque ratter. Vi gick in och bestallde hur mycket mat som helst, grillad fisk, grillat kott, grillad kyckling,kebab men mer. Vi at tills vi storknade och bestallde sen in en massa glass till efteratt. Att leka vegetarian aldeles for lange gor att kroppen efter ett tag KRAVER kott och vi sket fullstandigt i alla varningar om salmonella och annat skit man kan fa av att ata kott i Indien. Nu 2 dagar senare och jag mar prima :) lite fisig bara men det ar jag ju jamt.



Nu har jag bokat nastan hela min backpack resa som gar fran Jaipur till Mumbai till Goa och sen tillbaka till Dehli.
Nu ser jag fram emot havet efter en lang tid mitt ute i oknen. Graderna sags vara upp mot 45+ aven pa kusten men det ordnar sig alltid. Inte klaga!



Har kommer lite bilder fran min helg samt lite bilder jag tog i byn idag. Nasta inlagg blir om hur en tysisk "skoldag" ser ut vilket jag vet att manga undrar.  




KOTT KOTT KOTT KOOTT!!!!


Gick forbi en motorcykel den 14e och sag detta - ett tecken fran var angel?



Klatterapa pa balla statyer i Central Park


 
Utsikt over staden Jaipur


Bestamde mig for att korsa en grasmatta med vattenspridare


Mina underbart vackra fotter efter en dag i Jaipur


Jag och lillplutten Boby



Lilla Soloram har smartsamma infekterade sar over hela kroppen :(






 


Corinor busar


Fina barn vi stotte pa ute pa promenad

4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Guud, jag skulle bli galen av att leka vegetarian eftersom att jag älskar kött, hehe.

Tur att du inte blev sjuk efter att ha ätit de! :D

Hoppas allt är bra med dig i värmen!

Här i Sverige har vi lite varierade temperaturer mellan -2 till 3+ (om inte 4 ibland). Isigt som tusan är det också, INTE KUL! Men ramlat har man inte gjort än, men man är ju expert på att se ut som "Bambi på hal is"!

Ha det bäst så länge!

Kram!

2010-03-15 @ 23:06:30
Postat av: mamsen

Häftigt att ni tordes äta kött. Förstår att ni mumsade på ordentligt.

Fina bilder som vanligt!

Hoppas du fortfarande mår bra!!!

Många stora kraaamar mamma

2010-03-16 @ 05:47:09
Postat av: Cattis

Hoppas att du fortfarande mår bra efter köttfrossan!

Håller med Marie, fina bilder som vanligt. Idag är det Idas födelsedag och vi kommer att sakna dig vid middagsbordet ikväll. Tänder ett ljus och låtsats att du är här! Kramar från oss alla

2010-03-17 @ 06:40:12
Postat av: erika

oh blir så ledsen men samtidigt glad när jag ser fotona på dig och barnen jag vill tillbaka. rajkumari är jätte söt ge en puss från mig nästa gång du ser henne. ta hand om dig mitt hjärta och va rädd om dig i mumbai längtar tills vi ses igen. puss och hälsa daniel och marie

2010-03-17 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback