En vecka.

        DATUM: 2009-04-21 TID: 20:55:23
Idag är en vecka sedan Victor fick vingar. Livet är tomt. Saknaden blir större för varje timme. Tankarna på dig blir fler och fler, minnena väcks till liv, vardaget får en obeskrivlig tomhet.

Ditt rum står så tyst, två vackra ljus brinner för Dig på Din byrå där fotona är uppställda. Dina hand och fot-avtryck ligger brevid Din röda favorit keps som Du älskade så mycket och som Du var så stolt över (från moster :)).
 Massor av mjukisdjur ligger omsorgsfullt uppställda i Ditt myshörn, där ligger jag ibland, pratar med Dig och blundar. Jag önskar så att Du hör mig, att du sitter osynlig brevid mig och lyssnar.

Jag saknar Dig Victor, jag älskar Dig för alltid. En dag ska Du och jag dansa bland änglarna.









-Du Å Jag-
12 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken fin blogg om ett starkt ögonblick!

2009-04-21 @ 21:40:21
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: annika

Vi känner inte varandra men jag vill bara säga att jag är så lessen för er skull. Jag hade hoppats att victor skulle få somna in lugnt men det blev inte så. Det gör mig så ont att tänka på att en sån liten kille måste ha så ont. Vilka fina bilder på er två.

2009-04-21 @ 21:47:22
Postat av: En medmänniska

Ja 1 vecka idag =(((((((( Ååååååååå kära nån vilka bilder! Rörd till tårar.

Tänker så på er och på er älskade Victor.



Styrkekramar och många tankar till er alla.

2009-04-21 @ 23:47:41
Postat av: Veronika

2009-04-22 @ 00:08:59
Postat av: Veronika

Han kommer alltid att finnas vid din sida!



Victor, den underbara ängeln kommer att vaka över dig varje steg du tar.



Önskar er all styrka genom sorgen.

Mina tankar finns hos er, Victors alla nära och kära.



Ta hand om varandra, ni är guld värda!





2009-04-22 @ 00:17:28
Postat av: therese

underbar blogg. sitter här o gråter även om jag ej vet vem ni är klarar ej sånt men väldigt starkt att nu vågar skriva om de.. har följt resan där nu o sorglig från början till slut.. ge din syster o peter tusen kramar från oss kram



mvh therese

2009-04-22 @ 00:45:38
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: Ännu en medmänniska

Hej!

Måste bara skriva till dig när jag läst din blogg. Vilken otrolig sorglig och tyvärr sann historia. Tur för Victor att han hade så många som älskade honom så himla mycket. Det riktigt syns hur mycket han älskade sin moster och man kan verkligen förstå att det var ömsesidigt. Vilken kille! Massor av styrkekramar till er alla i er stora sorg! Ta hand om er tills ni syns igen coh kan dansa bland änglarna.

2009-04-22 @ 07:26:08
Postat av: Sandra

Världens sötaste lilla ängel!

2009-04-22 @ 12:49:38
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: En medmänniska





Sitter här med gråten i halsen igen.



Han är såååååååååååååååå söööööööööööööööööööötttttt



Blir förstörd varje gång jag kikar in här av alla vackra bilder men kan ändå inte låta bli.

2009-04-23 @ 22:45:20
Postat av: Mathilda

Besöker din blogg, samt Viktors föräldrars blogg dagligen! Sprlar ingen roll hur många gånger om dagen man läser samma inlägg, och kollar på samma bilder, så blir man lika gråtfärdig och berörd varje gång!



Att livet är så fruktansvärt orättvist, varför ska en så underbar och fin liten människa, mista sitt liv? Varför? Det frågan får vi adrig något svar på.. Det vi däremot vet, är att Viktor var älskad av ALLA

2009-04-24 @ 09:25:13
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Besöker din blogg, samt Viktors föräldrars blogg dagligen! Sprlar ingen roll hur många gånger om dagen man läser samma inlägg, och kollar på samma bilder, så blir man lika gråtfärdig och berörd varje gång!



Att livet är så fruktansvärt orättvist, varför ska en så underbar och fin liten människa, mista sitt liv? Varför? Det frågan får vi adrig något svar på.. Det vi däremot vet, är att Viktor var älskad av ALLA, och inte bara sin familj.



Han har berört så många med sin otroliga vilja, att en sån liten människa kan vara en sån kämpe.. Beundransvärt!



Råder inga tvivel om att han älskade sin moster, det ser man i hans blick på bilderna, och det är då inga tvivel på att du älskade din syster-son mer än någonting annat! Han var lyckligt lottad över att få en sån familj han fick! Ibland är det bra att inte få välja :-)



Har en son på snart 16 månader, och när jag fick veta om Viktor, så ändrades min kärlek till min son till något helt annat. Trodde inte jag kunde älska honom mer än vad jag gjorde, men ack så fel jag hade! Tar till vara på varenda liten sekund, pussar har han nmog aldrig fått så mycket av som den senaste tiden.



Det är med gråten i halsen jag skriver detta (antagligen otroligt långa inlägg), men vill att ni ska veta att fastän jag inte känner er, så känner jag med er!



Massa kramar & tankar till er!

2009-04-24 @ 09:28:40
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Jag läser dina inlägg inte bara en gång och blir lika förfärligt tagen o ledsen varje gång. Bilderna på er tillsammans..på gossen...så underbart fina.



Styrke kramar till alla Victors nära och kära.

2009-04-24 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback