Typ sambo

        DATUM: 2009-08-18 TID: 21:50:11
Det har hänt en del sen jag skrev här sist. Ångesten har varit extrem. Jag tycker inte alls att det blir lättare för varje månad. Snarare svårare då det sjunker in mer och mer plus att jag känner att jag absolut inte har någon anledning till att må dåligt då min systers känslor måste vara tusen gånger så starka. Jag skäms när jag gråter. Det är det jag tänker på innan jag somnar, eller snarare ska försöka sova. Jag tycker det är jobbigt att jobba, även fast det får mig på andra tankar. På jobbet går det bra. Jag är glad och lillgrabben jag jobbar med får mig att skratta, däremot när jag kommer hem så smäller det till. Skinnet kryper, lungorna känns tunga och jag kan inte sitta still ens i fem minuter. Måste göra någonting hela tiden annars får jag panik.


Jag bor numera hemma hos min vän R. När jag kännde att allt hade blivit för mycket och att jag inte pallade mer så frågade han om jag ville flytta in hos honom. Lägenheten är liten men eftersom vi kommer så pass bra överänns så tror jag det kommer att funka bra. Så ikväll har jag fixat och donat medans R varit på jobbet. Skruvat extra hyllor i garderoben. Skaffat en liten byrå och invarderat R´s stackars badrum. Nu har jag precis duschat och slappar i soffan med ett glas rött medans jag ser på The real housewifes of new york city. Patetiskt, but so is my life. Skulle utan tvekan kunna byta med en av dem för ett tag. Kanske för alltid.   

Ha n trevlig tisdags kväll!

Kramar!
3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: annika

Du ska inte alls skämmas. Victor betydde ju så oerhört mycket för dig också. Sorg går inte att mäta. Ibland föder sorg också annan sorg. Gammalt undangömt kommer tillbaka. Tänk inte så mycket på att du gråter, gråt bara om det lättar. Det är ju först när sorgen hindrar en i ALLT det vardagliga, när den gör att man inte kommer vidare det kanske är dags att fundera över vad man kan göra.

2009-08-19 @ 09:31:19
Postat av: Cattis

Älskade Josse!

Måste citera Annikas komentar " Ibland föder sorg också annan sorg. Gammalt undangömt kommer tillbaka" Mycket tänkvärda ord! Eller hur, skrutt? Älskar dig så himla mycket! PS. Vad tycker R om invationen i badrummet?? ;)

2009-08-19 @ 19:58:39
Postat av: En medmänniska

Kära du, du ska INTE skämmas..blir nästan lite "arg" på dig att du skriver så. Nä men förstå mig rätt..Håller med de andra tjejerna sorg går INTE att mäta. Victor Älskar dig över allt annat du är hans älskade moster. Du har all rätt att gråta, släpp ut det håll det inte inom dig!

Du har inget att skämmas över!!!

Varm kram från mig, Tänker på er.

2009-08-21 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback