Sim-träning och uppskattning.

        DATUM: 2009-08-26 TID: 21:23:52
Äntligen en hel natts sömn. I flera dagar, eller snarare veckor, så har jag sovit riktigt illa. Vaknat mitt i natten av mardrömmar eller av att jag inte kunnat andas riktigt. Igår kväll så tog jag en sömntablett som jag haft kvar sen några månader tillbaka. Det fick mig att slappna av och jag gick och lade mig vid 21.30. Total somnade på nästan en gång. Väcktes inte ens av Rickard när han gick och la sig vid 24.00. Sov hela natten utan avbrott, hade fortfarande mardrömmar men det får jag nog lära mig att leva med.
Idag var jag utvilad och på mycket bättre humör. Inatt ska jag försöka lägga mig i tid också, men utan tablett.
 

Jag och Ida har bestämt oss för att få arslet ur vagn och köpa årskort på BGK. Ikväll var vi på vattengympa. Låt mig säga att jag ALDRIG mer ska underskatta vattengymnastik. Jag flåsade och spände muskler mer än någonsin, iaf nästan. Imorgon ska jag gå på afro-dans uppe på branstation. Känns riktigt bra nu att få komma igång och träna, äta lite hälsosammare och njuta psykiskt på en och samma gång.

Min syster hade skrivit en underbart inlägg om oss systrar på sin blogg.
Jag grät floder. Ibland måste jag erkänna att det inte riktigt går in i min hjärna att jag ändå betyder något för dom. Jag är en person som ofta vill säga "jag älskar dig" och skicka meningsfulla sms, men det är jag också ensam om i vår familj. Jag vet ju självklart att de älskar mig, inga tvivel, men ibland känns det skönt att få det bekräftat.
Mina systrar är mitt allt. Och mina storasystrar är heeeelt olika på alla sätt och vis men jag trivs i deras sällskap till
100 %. Jag älskar er. Och Sofie TACK för att du skrev det där inlägget. Det behövde jag höra. Ni är mitt allt du och Therese!!!!





 
Godkväll gott folk! Ha en underbar onsdag kväll! 
5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Tre underbara systrar och lika vackra, otroligt!

Va rädda om varandra.



Kramar

2009-08-27 @ 23:18:39
Postat av: Elin

Ni är så himla fina allt tre, supervackra!! Tänker på er alla.. kramar

2009-08-28 @ 12:19:17
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Ida

Jättefina ni är all tre<3

Ps. mitt arsle är redan ur vagnen, frågan är bara how about yours?

Pussis

2009-08-29 @ 08:43:25
Postat av: Tessan

Tack för de fina orden!

Jag vet inte vad det är med Victor som har fångat mitt hjärta, denna underbart fina lilla kille. Jag lider med er familj och önskar så att det aldrig hänt. Det är så fint att vi får åka till graven och känna lite av Victors närvaro.



Vi läste det du skrivit på en ballong, och fick tårar i ögonen. Jag är säker på att Victor sitter med sina änglakompisar och pekar på dig. "Där är min moster Josse - världens bästa!"



Hoppas du har kunnat fortsätta sova bättre.



Stor kram,

Tessan, mamma till Ida och Tim

2009-08-31 @ 07:44:44
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Hoppas också att du kunnat fortsätta att sova bättre!!



Tänker på Victor och er alla varje dag!



Styrkekramar

2009-08-31 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback