äntligen över.

        DATUM: 2009-12-27 TID: 20:07:44

Nu är de juligaste dagarna över. Det är söndag och jag sitter hemma efter en dag på jobbet och bara tar det lugnt. Julen har varit full av känslor, glada, ledsna och arga. Julen har spenderats ute i Krägga hemma hos Sofie och Peter. Vi har ätit gott, delat ut klappar, tagit långa promenader och bara umgåtts med varandra. Vi har varit många turer ut till Victor och på julaftonskvällen gick vi på midnattsmässan i Kalmar kyrka.

Vi har hållt humöret uppe så gott vi kunnat fastän vi alla trippat på tå för varandra och haft gråten i halsen mesta dels av tiden. Det är inte lätt att hålla sams i ett och samma hus där alla delar på en sor sorg. Risken att någon  råkar säga något fel är stor. Minsta lilla kan utlösa det värsta.

Nu är i alla fall julen över och nästa jul har vi ett nytt litet liv att ta hand om. Då blir det nog annorlunda..

Jag hoppas ni haft en mysig helg tillsammans med era älskade och jag önskar er god fortsättning på det nya året.

Varma kramar Josse


3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Vilken fin bild! Även lilla Vilma kan skatta sig lycklig över att födas in i en så fin familj och till en så kärleksfull moster! Gott Nytt År!

2009-12-27 @ 23:20:55
Postat av: Annika

Ja, verkligen, håller med Jenny här ovan. Tittade nyss på bilden från er vid victors grav (på din systers blogg). Det känns så hårt att se er stå där vid stenen. En sten i stället för ett liv. Jag blir alldeles gråtfärdig när jag ser bilden.

2009-12-28 @ 11:37:37
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: En medmänniska

Känner precis som Jenny och Annika!!!!!



Varma kramar Malin

2009-12-29 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback