Gott nytt år kära läsare!

        DATUM: 2009-12-31 TID: 12:50:09
Idag är det nyår. Av någon anledning så har jag inte lust att göra någonting. Är bjuden lite hit och dit men jag har nu efter mycket om och men bestämt mig för en lugn nyårsafton ute i Krägga med Sofie, Peter, äldsta syrran Therese, hennes sambo Frunk plus två vänner från Märsta.
Vi kommer nog ta några turer till graven och det känns viktigare för mig än att bara festa med mina kompisar.

Jag önskar er alla en mycket trevlig dag/kväll/natt. Själv hoppas jag att 2010 blir tusen gånger bättre än mardrömsåret 2009. 

HAPPY NEW YEAR!! 
2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Förstår verkligen att det känns viktigast med en lugn Nyårsafton hemma hos Sofie och Peter och tura till Victor ♥

Önskar er alla Victors familj styrkekramar till ett nytt år som snart är här 2010 och Victors lillasysters ankomst. Önskar er allt gott!

Tänker på er.



Malin

2009-12-31 @ 13:40:22
Postat av: Annika

Önskar er all glädje som finns inför det nya året. Det ska bli spännande att fortsätta följa din och din systers blogg nu när du åker utomlands och hon blir mamma till en liten dotter.

Annika

2009-12-31 @ 18:16:55
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback