Julaftons morgon

        DATUM: 2009-12-24 TID: 11:20:42

Vaknade med klumpen i magen. Gick upp och möttes av en fin frukost uppdukad på bordet. Vi såg på Disneys jul och åt gott men klumpen växte sig större. Duschade och gjorde mig iordning. Snart ska jag ut till Krägga, till Sofie och Peter och resten av familjen. Vill bara sätta mig i Victors rum, sjunga en julsång och önska att han hör. Att tänka tillbaka på förra julen är att plåga sig själv, så de tankarna ska hållas borta så gott som det går.

Idag kommer vara en jätte svår dag för oss alla. Men vi måste göra det bästa vi kan utav den. Julen är en tid för kärlek och med tanke på alla kärlek Victor givit oss är det inte mer än rätt att skapa denna känsla för hans skull.

God jul på er allihop. Ta hand om era familjer och nära, livet är kort, man kan aldrig älska för mycket! Ta vara på varandra medans ni har möjlighet att göra så.


Mycket kärlek önskar Josse
7 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Gör ont att läsa dina rader Josse, tänker på er alla.

Ha det så bra som ni bara kan, det vill er älskade Victor och vi alla att ni ska ha.



Många tankar och styrkekramar från mig till er alla Victors fina familj.



Malin

2009-12-24 @ 11:50:29
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Instämmer med det Malin skrivit, förstår att denna julen måste vara extra jobbig för er alla. Tänker på Er & hoppas Ni får en bra jul trots allt.

God Jul & Kram ♥

2009-12-24 @ 12:21:14
Postat av: Malin

Tänker på er idag.



Styrkekramar från mig till er

2009-12-24 @ 12:57:46
URL: http://malinsweb.blogspot.com
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Hoppas att ni har haft en fin julafton, trots att jag förstår att svåra tankar tränger sig på mitt i allt det varma och kärleksfulla. Julkramar från Skåne.

2009-12-25 @ 00:02:32
Postat av: Cattis

Va glad jag blev att du kom förbi när ni var ute på eran promenad. Betydde mycket för mig! Det var så vackert med facklorna!! Kram kram

2009-12-25 @ 12:12:26
Postat av: Annika

VAd fint du skrivit. Jag tänkte på er i går och pratade faktiskt om Victor med min svägerska. Berättade hur berörd jag blivit av hans och ert öde.

2009-12-25 @ 13:15:40
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Malin

Tänker på er!



Kram

2009-12-25 @ 23:36:54
URL: http://idaoliver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback