Tuff decision to make.

        DATUM: 2009-02-17 TID: 02:32:24
Hej allihopa.
Hermans operation är på Onsdag och vi har fått reda på att han kommer förlora rörligheten på högersida av kroppen och kommer att vara i sämre skick än väntat, efter operation.
Familjen Nahnfeldt kommer att få skjuta fram sin hemresa, och nu frågar de även mig om jag skulle kunna tänka mig att skjuta upp min hemresa med en till två veckor. Jag blev rätt upprörd eftersom jag sett fram emot att komma hem till Victor så länge nu men jag vill ändå höra era åsikter och vad i tycker jag ska göra. Victor är ju faktiskt den ENDA anledning till att jag vill komma hem annars trivs jag ju med att vara ifrån Sverige-landet.
Hoppas jag får några goda råd av er nu för ja behöver er vid detta tillfälle!!

När jag kommer hem så kommer jag vara ledig från jobbet 1-1,1/2 vecka så då kan jag ju passa på att träffa er alla. Hör av er så fort ni kan så jag hinner bestämma mig.

Älskar er!
7 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Josse.

Jätte tråkigt att höra att Heman kanske får komplikationer av sin operation. Så klart ska du vara kvar så länge dom behöver dig. Victor är ju i goda händer här och klarar sig bra, så du gör större nytta hos dom tycker jag.



Tror säkert alla andra tycker samma sak.



Håll oss underrättade hur det går.



Sköt om dig kram



Älskar dig



pappa.

2009-02-17 @ 09:56:17
URL: http://mckillen.se
Postat av: Kajsa

Håller med far din. Stanna och ta vara på vistelsen i ett annat land, med andra intryck och nytt folk.

Victor är på bättringsvägen och kommer ju att känna igen dig även om du stannar 2 veckor extra!



Kram

2009-02-17 @ 22:20:09
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Blä - skrev just en låång kommentar som försvann!

Håller med din far - stanna och njut av nya intryck, av att träffa nytt folk och av att inte vara i sverige!

Victor kommer inte att glömma dig om du stannar 2 veckor till.

Kram

2009-02-17 @ 22:25:33
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Morfar o Yvonne

Tycker du ska vara kvar,så hinner Viktor bli bättre tills du kommer hem och sen var du ju ledig ett tag då du kan njuta av att vara med honom.Puss o kram

2009-02-18 @ 08:14:55
Postat av: Robin

gör som de andra säger :)

2009-02-18 @ 10:11:59
Postat av: Jojjo

Se en blogg:) kul! Kan tyvärr inte yttra mig då jag inte vet vad som händer och sådär... men dina nära och kära verkar kloka :)



hoppas du har de bra!! kram kram!!

2009-02-18 @ 21:04:15
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/
Postat av: em

jag tycker som kaisa skriver.

victors tillstånd är ju somsagt under kontroll..

och dom håller ju dig uppdaterad om läget här hemma hela tiden.

så skulle något förändras så tar du första bästa flyg hem..



men jag kmr ju sakna dig ju :/ hade verkligen sett framemot nästa tisdag ju!

men är ju samtidigt inte varje dag man får betald resa och betalt att jobba i usa.



älskar dig josse, du får inte tro för en sekund att jag inte saknar och tänker på dig här hemma.

två mobiler snodda nu, så bytt nr hit och dit. blivit lite svårt att skicka sms då.

har inga nr.



men vi får prata i telefon snart, behöver höra din röst. <333 /din em

2009-02-18 @ 22:46:14
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback