GO GO GO

        DATUM: 2009-02-26 TID: 01:14:52

Tisdag kväll

Igår hade jag en underbar kväll/natt. Basketmatchen var super-skoj och det visade sig också vara Mardi Gras (fettisdagen, Fat Tuesdag) denna kväll. Basketmatchen, stor snygg arena som var absolut fullsatt. Många skrikande fans och ett mycket sexigt Cleveland Cavaliers lag. Mycket underhållning för Josie. 
VI VANN!! Så efter matchen så skulle vi ut och fira vår vinst.


Eftersom det var Mardi Gras firande ute på gatorna så fick jag många halsband hängda runt min hals (jag var jätte stolt) i alla möjliga färger. Jag blev lika överlycklig varje gång jag fick ett halsband och jag behövde inte visa brösten en enda gång (!!!).



Jag dansade bort säkert 30 öl och 15 drinkar då jag went crazy on the dancefloor.
Det behövdes efter en kväll full av billig öl, korv med bröd, och såkallade "festival-drinkar till extra pris". Det var en mycket amerikansk speciell upplevelse igår kväll. Jag har också lärt mig, amerikaner äter mycket ost, till ALLT.




*Mardi Gras.
Betyder "fettisdagen" på franska. Ett inslag av karnevalen är att man kastar pärlhalsband åt personer som visar bröst eller penis, och det har blivit en sport att fånga så många halsband som möjligt.



1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: pappa

Välkommen hem nästa vecka..hoppas du har full kontroll på den som ska hämta dig..



kram

pappa

2009-02-27 @ 16:02:13
URL: http://mckillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback