cleveland

        DATUM: 2009-01-22 TID: 23:43:28
Befinner mig i Cleveland, USA.
Här är det kallt. MASSOR av snö. Hittills har jag bara hängt på sjukhuset (dock ej som Grace Anatomy) med Herman och gjort massor av olika tester. Jag lär mig massor och det är jätte intressant allt det här.
I helgen är jag ledig så då ska jag bege mig ut i staden och se mig omkring. Kanske finna mig en flört? Staden är det faktiskt lite "GhettoVarning"  på och jag ska nog inte bege mig ut själv de mörkaste kvällarna :D

Saknar alla såklart, men en månad går fort. Skicka gärna mess till mig 3 mobil. Ska samt skaffa kontant kort. skriver nr här då om det skulle vara något. pussar å kramar!!
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: emma

<33

2009-01-23 @ 00:52:52
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback