SNOW!

        DATUM: 2009-01-28 TID: 15:59:09
Vaknade imorse och det var sjukt mycket snö ute. Sjukt mycket, typ snöstorm. Jag hade ställt klockan på kvart i 6 för att hinna gå till gymmet och basta lite innan jobbet. Jag ändrade mig genast när jag kännde hur kallt det var i rummet.
Jag tog bussen till sjukhuset och blev hela 34 minuter försenad. De verkar inte veta hur man plogar vägarna, jag försökte förklara för de på bussen att det absolut är nödvändigt med vinterdäck och snöplogning när det är två decimeter snö på vägarna. Jag vet inte riktigt om de förstod mig men jag borde endå skriva ett klagobrev till The Goverment of CL. Det roliga med det hela var att jag såg minst 3 stycken plogbilar, men ingen som plogade. VAFAN!

Imorgon ska jag ut på middag med en killkompis som heter Chris. Det ska bli väldigt trevligt tycker jag. Idag får oxå Herman komma hem till hotellet och få vara där ända tills nästa vecka. Då slipper jag alla dessa buss och taxi turer fram och tillbaka från sjukhuset.

Jag såg i min Emmas blogg att hon ska till NYC med sin familj den 1a April. Åh jag hoppas verkligen de får det underbart. Jag blev så glad när jag såg det och jag är så glad för deras skull. De förtjänar verkligen att få komma bort ett tag. Och NYC är ju underbart på våren så det kommer att få det toppen. Är så glad för er skull!
Förhoppningsvis så missar de inte min planerade barncancer gala. då jäävular :P

Skriver mer snart. måste jobba..
5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Maria.

Vad fick dig att åka till usa så plötsligt och hur fick du jobbet? Vad är det för jobb? Vill också bara åka iväg..Usa är min dröm, men hur o med jobb osv vet jag inte hur jag kan göra,ska göra?!



Är tacksam för svar!

Kramar Maria.

2009-01-28 @ 16:35:05
Postat av: pappa

Hej Josse.. Ja nu har ni mer snö än vi har i Stockholm..men i dag är jag i Östersund på mässa..där är det kallt och mycket snö..

Sköt om dig gumman.. älskar dig..



kram

pappa

2009-01-28 @ 19:33:17
Postat av: Josiek

Maria, vem du nu är.

Adda mig på facebook så kan vi prata om det där.

[email protected]

2009-01-28 @ 23:31:39
Postat av: jennifer

haha! :) kika ellos hemsida, dom har massa fina liknande! har du det bra i usa? puss!

2009-01-28 @ 23:56:40
URL: http://linnjennifer.blogg.se/
Postat av: emma

älskar diiiiig hjärtat!

hör av dig innan ja blir galen av oro

2009-01-29 @ 14:25:00
URL: http://emmawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback