31/1

        DATUM: 2009-01-31 TID: 19:56:19



SKIING!

Igår var vi och åkte skidor med barnen .
 Skidbackarna var sisådär men det dög när man åkte med barn.
Jag har idag mycket träningsvärk, jag tror man får det efter nån
timme med en fyraåring hängandes på sina små skidor mellan dina egna. Jag hade ej passande kläder. Hermans pappas täckyxor i XXXXL som konstant hängde nere vid knäna på mig. Min mocka jacka vars dragkedja under dagens gång gick sönder, suck. Så nu har jag ENDAST (!!!) mina skinnjackor. Och det är cirka 10 minus.

Jag avlider.



Sen på kvällen blev det e liten utgång med Chris. Vi mötte upp några på en bar och tog oss några drinkar. Älskar verkligen alla jag träffar här. De flesta är på resande fot och precis som jag. I love it!


Idag kommer Chris och hämtar upp mig efter jobbet så ska han köra mig till nåt bra shopping-center. Jag skulle verkligen behöva ett par skor. Mormors gamla är trasiga och mina tiokronors skor håller INTE värmen kan jag lova. Sen måste jag försöka hitta något till Victor. Det lär ju också vara svårt. Jag vill ju ge honom allt jag ser. suck.




Ikväll blir det partyparty. Chris och några av hans vänner har någon fest på en klubb downtown. "Klä upp dig!", sa de. "Ehm?" sa jag och tänkte på mina kläder som hänger inne i garderoben. Time to go shopping.



YAAAAAY!!!
5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Moster Therese

Kul att få åka skidor men trist med dåliga kläder :(

Hoppas det ordnar upp sig, du får lägga pengar på en jacka kanske?



Sköt om dig lill-strumpa!

Älskar dig!

Syster yster

2009-02-01 @ 15:30:24
Postat av: Sofie,Peter och victor

Hej stumpan. Du verkar ha det bra iaf! Hoppas att allt funkar för Herman också. Victor mår ok, trots kräkningar. Hans feber har iaf gått ner. Skicka fler bilder! Miss you!



2009-02-01 @ 22:05:02
Postat av: Mamsen

Du borde nog skaffa lite varma kläder....

Nu ser du att jag hittat blogen, bra va!?

2009-02-03 @ 11:25:38
Postat av: sv::

aaa, vettefan vad det är för färg. typ blont och lite brunt..



aa. pengarna på mobilen tog helt slut. haha

kostar att ringa till ett amerikanskt nr ;/



men skönt att höra din röst iaf.

synd att vi inte hann snacka nå mer, han inte fråga hur det går för dig o allt.

du fick ju bara höra på mina problem. : p :/

miss u, love u.

2009-02-04 @ 23:11:27
URL: http://emmawessman.blogg.se/
Postat av: pappa

Ha det så jättebra "overthere" här är allt under kontroll, oroa dig inte...



kram



2009-02-05 @ 13:53:04
URL: http://mckillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback