-

        DATUM: 2009-06-24 TID: 16:39:05
Nu var det några dagar sen jag skrev.
Det har varit midsommar och den dagen blev underbar. Jag hade vänner över och vi sjöng och skrattade och hade det jätte kul. Vi dansade till och med runt min lilla hemmagjorda midsommarstång så att värdinnan (jag) blev nöjd :)
Lägger upp lite bilder.

Den här veckan har jag jobbat, men det har gått bra för vädret har ju varit underbart. Känner att jag har väldig tur som har det jobb jag har så att jag kan vara ute och njuta av solens strålar. Vi har åkt och badat, haft vattenkrig och gjort andra roliga sommar aktiviteter.

Igår cyklade jag ut till Krägga för att få en sista filmkväll med Sofie innan dom åkte, vilket de gjorde i morse. Vi såg den tjejigaste filmen av dem alla, "systrar i jeans 2". Den var bra.
Men nu är Sofie och Peter på väg ut i Europa iaf, och jag tror att de kommer att få det underbart. Svårare blir det för mig som inte kommer få komma till dom och gå in i Victors rum och se alla hans tillhörigheter. Men den här resan är nog precis vad de behöver. Så medans de är borta får vi andra nära och kära ta hand om Victors plats efter bästa möjliga förmåga. Förhoppningsvis kommer den lilla söta spöket Laban gravstenen dit snart också.

Här kommer lite bilder från midsommar:







4 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Vilken fin midsommarstång ni fixade!

2009-06-26 @ 08:43:05
Postat av: En medmänniska

Så fina bilder!

2009-06-26 @ 23:36:29
Postat av: syrran

Hej Josie Grosie.

Hoppas att allt är bra. Vi är framme hos Melwin med familj och resan har gått bra. Det är super vackert här. Visar bilder sen.

Vi hör av oss från Italien sen när vi kan ringa.

Ta hand om Vicotrs grav från oss!!!!



Älskar dig, kram sofie

2009-06-27 @ 17:21:33
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Fina bilder från vad som såg ut att ha varit en mysig midsommar!

2009-06-28 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback