Jublar!!

        DATUM: 2009-06-17 TID: 16:40:57
Nu är det offentligt och jag har länge länge väntat på att få SKRIKA UT av glädje. 

JAG SKA BLI MOSTER IGEN!!! 

Min älskade syster Sofie och svåger Peter väntar åter igen ett litet barn och vi har hållt det så hemligt som möjligt i ett antal veckor nu tills vi visste lite mer om det. Inget kommer någonsin att kunna ersätta Victor men att veta att det kommer komma ett helsyskon till honom är det näst bästa. Flicka eller pojke, Victors blod kommer att finnas i denna lilla nya kropp. Hans ljus kommer att lysa igenom de små ögonen och hans själ kommer förevigt finnas i den lilles liv. Victor är nog utom sig av stolthet och kommer alltid att vaka över sin lillasyster eller lillebror.
Victor kommer att bli en storebror med ängla-vingar och känslan är så sjuk att beskriva. Jag är säker på att han vet vad som sker här nere på jorden, mer än vad vi tror. Han klappar nog händerna och blåser slängpussar till sina föräldrar, fylld av lycka för deras skull.  JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER DENNA NYA POSETIVA NYHET!!!
9 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå det är så roligt =)

2009-06-17 @ 17:08:56
URL: http://readmeto.blogg.se/
Postat av: annika

strålande nyheter! har för mig att du i ett inlägg på victors blogg för någon vecka sedan skrev något om mirakel. vet inte om du tänkte på det nya livet då men jag tänkte på det. att det kanske var det du menade.

grattis till er. hoppas allt går väl.

2009-06-17 @ 17:25:00
Postat av: Ännu en medmänniska/mamma till 3

Ja, detta var verkligen skoj! Också jag hajade till lite grann när du skrev något om mirakel för ett tag sedan. Hoppades att det skulle vara detta du menade. Skrev i Sofies blogg att hon inte skulle känna att hon sviker Victor på något sätt, för detta barn är en hyllning till livet - och en hyllning till Victor! Grattis till Er alla

2009-06-17 @ 19:56:02
Postat av: En medmänniska

Också hajat till när du skrev något om mirakel...Känner precis samma som er ovan och Vi är så glada för Sofie och Peters..ja er Allas skull.

Jaaa Victor klappar säkert sina små kära händer och är så stolt över sin mamma och pappa.

Grattiskramar till er allihopa =)

2009-06-17 @ 21:06:36
Postat av: Christel

Grattis till att du ska bli moster igen. Ja, det här kan eran familj behöva. Något positivt och ljust som lyser upp ert mörker.

2009-06-17 @ 21:20:47
URL: http://froken-fraken.blogspot.com
Postat av: Jenny i Skåne (mamma till tre)

Även jag funderade över det där du skrev om mirakel. I kombination med Sofies fysiska illamående så kunde man ju bara hoppas! Och stort grattis till dig som blir moster för andra gången! Är också övertygad om att Victor finns med er, på sitt vis.

2009-06-17 @ 23:49:49
Postat av: Josse (Karlshamn)

Grattis till dig med!

Håller med dig att det är nog precis så Viktor känner och kommer göra!

2009-06-18 @ 10:04:29
Postat av: Kajsa - 2 barns mamma

det känns så skönt att kunna låta tårarna trilla ner en efter en när jag vet att dessa tårar är fyllda av glädje!!

Är så oehört glad för er allas skull.

Victor kommer finnas där hela tiden, han är säkert riktigt glad och hoppar runder bland sina moln av lycka!

2009-06-18 @ 11:30:25
URL: http://kaaisaaa.blogg.se/public
Postat av: Veronika

GRATTIS!

Jag känner som Kajsa - 2 barns mamma, annars är ögonen fyllda av tårar med sorg men nu är dom fyllda till bredden av glädje!

Ett litet knyte som kommer att växa upp med stolthet över att ha en så fin och underbar ängel till storebror och en stark moster som sjunger och spelar bus.

GRATTIS än en gång!

Många kramar

2009-06-18 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback