..

        DATUM: 2009-03-31 TID: 18:23:26

Jag är så trött så trött. Ni vet när tröttheten smyger sig på en så att man blir aldeles yr och illamående? Så känner jag just nu. Jag är för trött för att sova, så när jag inte kan sova så blir jag ju (såklart) ännu tröttare. Orkar inte duscha på morgonen för jag sover hellre de där sista fem minuterna. Orkar inte gå upp. Fastän solen tittar fram. 

Alla barn skriker så mycket på jobbet att huvudvärken stannar kvar i flera timmar efter att man har slutat. Alltid så mycket att tänka på och så mycket att göra, men jag är för trött för att tänka på vad. Har någon nåt tips för hur jag ska bli piggare? Har provat allt redan (känns det som), vitaminer, promenader, kaffe, amfetamin (skämt!!), och sömn. Vad finns det mer? Dela gärna med er om ni har något tips! 



Imorgon åker Emma med familj till NYC. Jag är så glad för deras skull att få komma bort från vardagen lite, de förtjänar verkligen en välbehövd liten semester. Jag och Emma pratade igår om hur svårt det kan vara att känna (äkta) lycka för någon annan om man själv skulle vilja göra samma sak. Haha! Innerst inne är vi nog all lika själviska. För självklart hade jag varit gladare för deras skull om JAG hade följt med. Men nu gör jag ju inte det så jag önskar dem en underbar vecka i staterna! Inga sena kvällspromenader i Hyde Park bara! Emma, det har du faktiskt lovat!

PEACE! 
2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Josse, dela med dig av tipsen om de trillar in! Jag är också såå nedrans trött! Jag har inte provat vitaminer än. Vilka har du tagit?

Solsken hjälper. Motion också har jag hört :)

Jag ska prova det - motion - någon gång när jag får tid. :D

Kram

2009-04-02 @ 09:28:42
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Oj, orkar inte gå upp trots att solen skiner! wow, solen vill jag iaf gifta mig med, min bästa vän för tillfället :P Men jag säger Motion. Har fått min huvudvärk att försvinna iallafall, och så slutade jag röka också. Sen dricker jag berocca! Testa det =) Men jag tror du snålar på kolhydraterna också..... misstänker jag? så det gör att man blir myyycket mindre energisk. Men Josse vet du vad, det är inte konstigt att du för tillfället är väldigt trött. Du har som sagt en liten viktor på sjukhus. Det som försiggår psykiskt påverkar kroppen fysiskt också. Karolina hade också sådär förut..

2009-04-02 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback