Fredags kväll.

        DATUM: 2009-03-20 TID: 23:45:05
Här sitter jag i min ensamhet och funderar över livets stora cirkel.. Nja inte direkt, jag sitter mest och tänker på hur god min cider är och vad fasen jag ska ha på mig imorgon. Vi ska nämligen ut för att fira lill-syrrans 18 års dag. Det ska bli så kul och jag tror vi bestämt oss för Harry B James inne i city. Det blir roligt och rockigt nog för oss.

Jag och Emma hade vinkväll i förrgår. Det var underbart att få träffa henne och prata om allt mellan himmel och jord. Vi behövde det båda två och vi hade mycket väl kunnat sitta uppe många fler timmar, men vi jobbade dock dagen efter.
Tack min älskling för en trevlig och välbehövd kväll. Jobbigt med huvudvärk dagen efter bara.

Jag har ÄNTLIGEN fått tillbaka min kamera från lagning och jag är lyckligare än någonsin.
Och snart kommer Kaisa hit och vi ska ha myspys framför brasan med en flaska vin. Trodde jag skulle vara aldeles ensam ikväll och för evigt men som sagt så kommer min tjej och räddar mig från mitt öde. YES!!
 
Ses efter dimman..
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback