.

        DATUM: 2009-10-27 TID: 20:40:53






Tankar kommer och går, dagarna rullar utan att man förstår
Min älskade skatt, jag saknar dig, jag saknar ditt skratt
Vi hade ett band, moster och du, och vart du än är där vill jag vara nu
När jag höll dig intill mig kändes jag hel, att du togs ifrån oss var bara så fel
Jag önskar och ber, jag ber varje dag, att vi igen ses, min ängel du och jag


http://feie.tkphotography.se/VictorsSida.html



Victors fond
Det rullar fortfarande sakta men säkert in pengar till Victors egna fond som jag startade som en kamp emot det som drabbade min gudson när han bara var ett år. Nu har istället fonden förvandlats till en minnesfond i Victors namn.  Cirka 10% av de barn som får cancerformen Neuroblastom tillfrisknar i och med att tumörerna försvinner av sig själva men för hälften av barnen med diagnosen utvecklar det sig till en mycket svårbotad cancerform.  
313 620 kronor är hittills insamlade på fonden Den starkaste stjärnan, och jag hoppas att pengarna har kommit till nytta och att det fortsätter att ramla in stora summor så att vi en dag kan utrota detta hemska monster som kallas för Cancer. Barn är oskyldiga själar och ska få leva. Detta borde vara en självklarhet!
Fortsätt att skänk pengar i änglabarnens minne och sprid detta budskap, för det är otroligt viktigt!

Ängeln Victors fond: www.barncancerfonden.se/1707
Ängeln Eltons fond: www.barncancerfonden.se/4659


2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Malin

Vacker dikt

Gripande.. nu rullar tårarna igen..

2009-10-30 @ 07:20:12
URL: http://malinsweb.blogspot.com
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Så fint du skriver! Ni verkar ha haft en väldigt speciell relation, du och Victor.

2009-11-01 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback