Fredag.

        DATUM: 2009-10-09 TID: 17:24:22
Äntligen Fredag. Med tanke på mitt förra inlägg så ska jag berätta att jag i onsdags tog mig till Victors grav och det gav mig en iskall lång powerwalk. Det går bra så länge man har musik i öronen men stormen som omgav mig hjälpte inte till speciellt  mycket. Igår så joggade jag också till träningen fram och tillbaka vilket är en bra bit.
Slutresultat: En aningen förkyld men vältränad Josse.

Det var meningen att jag skulle åka till Västerås idag och stanna hos mamma tills på söndag men planerna blev ändrade så nu sitter jag här i lägenheten och försöker komma på något att göra resten av helgen.

Nu blir det dags för att packa upp väskan bege sig till systemet och laga en god middag med ett glas gott vin till.
Trist att vara själv bara. Tar förmodligen en tur ut till Sofie och Peter sen också och lyssnar på bandet som spelades in när de var hos mediet tidigare idag. Har varit såå nervös hela dagen, spännande spännande.

Trevlig helg allihopa!!
3 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Yvonne/Morfar

Sofie-gumman,du kunde väl ha kommit hit,kunde vi ha hittat på nåt. Vi finns här!

2009-10-11 @ 20:23:49
Postat av: Yvonne/Morfar

Sofie-gumman,du kunde väl ha kommit hit,kunde vi ha hittat på nåt. Vi finns här!

2009-10-11 @ 20:25:35
Postat av: Yvonne

Josse...förlåt att jag skrev fel namn,blandar ofta ihop era namn (är väl åldern)Puss Yvonne

2009-10-12 @ 07:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback