Andrade planer

        DATUM: 2010-04-26 TID: 14:33:05
Solar, badar, upptacker, festar, och dejtar, detta ar livet i Goa.

Har haft underbara veckor och har rest runt Goas kust, fran Sodra till Norra. Har haft mitt lilla paradis pa Palolem beach dar jag stannat extra mycket. Jag har rest mycket pa scooter tillsammans med Mari fran Norge och reser nu med en kille fran Holland, Maarten. Vi bor numera tillsammans har i Palolem. Mycket billigt sakert och praktiskt.

Idag skulle det ju da vara dags att resa hem, men som vanligt sa far jag kalla fotter och BOKAR AV min hemrese-biljett. Ingen av er dar hemma blir val sadar jatte chockade antar jag men jag kande att jag behovde lite mer tid innan jag reser hem till Sverige.  Jag stannar 10 dagar till och planerad hemresa ar den 5e maj.

Nu ska jag ivag och dricka fodelsedags-drinkar, ikvall har min rummis lovat mig fyverkerier pa stranden.
Det gar bra nu..
6 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Cattis & Hasse

Grattis på födelsedagen min lilla skrutt! Va härligt att få fira sin dag på stranden med ett fyrverkeri! Njut och ha en underbar dag! Grattis

2010-04-26 @ 16:18:28
Postat av: bella

grattis på fylledagen! kramar bella alex och världens mest envisa bebis

2010-04-26 @ 17:11:39
Postat av: Herman med familj

GRATTIS!! önskar vi allihop.

Ska vi ha födelsedagskalas tillsammans när vi båda är tillbaka i Sverige igen? undrar Herman.

2010-04-26 @ 21:29:33
Postat av: Syster Therese

Grattis grattis älskade syster! Njut av sista tiden, vi finns här när du kommer hem, det vet du :)



Stora kramar från mig, Fredrik och vovvarna

2010-04-26 @ 22:42:51
URL: http://feie.blogg.se/
Postat av: pappa

STORT GRATTIS på din födelsedag gumman.. förlåt två dagar sen men bättre sent än aldrig



hoppas sista tiden blir underbar...



kram pappa

2010-04-28 @ 10:39:47
Postat av: pappa

PS: skickade ett SMS i måndags men det kanske inte gick fram ?? Fick inget retursvar från din mobil.

2010-04-28 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback