Colva and Palolem beach

        DATUM: 2010-04-12 TID: 15:51:51

Befiinner mig for andra dagen i Palolem nere i sodra Goa. Hit akte jag med min norska van och en naken fransos som jag traffade i Mumbai. i tog vart pick och pack fran Colva och tog oss hit.
Allt ar sa vackert och stamningen underbar.

Kommer stanna har tills imorgon sen blir det till att hyra scooter och upptacka hela den sodra kusten pa sa satt.

Har kommer nagra bilder fran mina forsta dagar i Goa.



Vacker kvall i Palolem




En ol pa stranden i Colva


Man maste alltid posera med indiska turister


Scooter tur fran Colva till Palolem



Vackra Palolem beach


6 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad vackert det verkar vara!

Vad fort du blivit brun... Är det skönt att bada i havet?

Spännande med scooter turen, ni får säkert se många trevliga ställen. Förresten,nakna fransosen..vadå naken?

Hoppas attt det är lika trevligt som det ser ut,och att du mår bra!

Kramar mamma!

Vi ses snart!

2010-04-12 @ 22:14:20
Postat av: Birgitta

Jag är inte riktigt säker på om det är lagligt att plocka med sig nakna franzoser man råkar på nån stans så där bara..? Du borde nog ha lämnat in honom till någon hittegodsavdelning i närheten.

2010-04-13 @ 01:25:25
Postat av: Annika

Hej, jag har följt din blogg sedan jag läste om Victor men inte hunnit nu när du är bortrest och jag själv börjat nytt jobb. Men läste kort om den där lilla flickan du hittade. Minns inte hur det gick för henne, hoppas det gick bra. Vill bara säga att jag tycker Vilma är väldigt lik dig!

2010-04-13 @ 08:50:29
URL: http://dagarmedhedda.blogspot.com
Postat av: Cattis

Vad härligt det ser ut! Blir väldigt avis nu!

Barfota i sanden - härligt. Jag har samma fråga som Marie: Nakna fransosen????? Vad rädd om dig!

Mängder av kramar till dig från oss alla!

2010-04-13 @ 20:22:31
Postat av: Yvonne/Morfar

Vad skönt för dig med lite avkoppling,ser ut att vara en härlig strand.Här var det -1 grad i morse,ingen sommar än.Ha det bra....ses snart.

2010-04-14 @ 07:30:46
Postat av: pappa

Hej min "lilla" flicka. Skönt att allt gått bra fram till Goa nu och att du får koppla av och bada i det varma havet och bara njuta. Som sagt ovan så är det fortfarande lite kyligt här med ömsom dimma som sol och max 10-12 grader på dagarna. Men våren är här och snön borta nu. Skönt.



Ses snart



stora kram



pappa

2010-04-14 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback