.

        DATUM: 2010-04-19 TID: 09:23:51
Scooter-aventyr, drinkar pa Cuba, langa natter med nattliga dopp i ett ljummet hav, underbara vanner, underbart vackra omgivningar, nu blir inte livet har sa mycket battre.

Har gjort mycket sen jag skrev sist, varit uppe i norr och besokt fler strander, men ocksa haft en dag i sorg till minne av min gud son. Klarade av dagen bra aven om det var svart att inte vara hemma vid graven och i hans rum. Jag hittade en vacker plats vid en underbar tyst flod. Tande ljus, satte upp foton och sjong for var hjalte. pa kvallen gick jag till en udde av klippor och slappte ned en vacker blomsterkrans i havet medan solen gick ner.. En mycket vacker dag for en mycket speciell kille. 

Nu har jag bara en liten tid kvar i Indien, vill egentligen inte hem, bara till Victors rum och Vilmas bebis-nacke, laaanngtar.. 

 
8 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: pappa

Vad fint att du hittade en vacker plats att få en stund med Victor, han satt ju vid din sida.

Här har dom öppnat Arlanda tillfälligt så få se om du kan flyga till Stockholm eller om du måste stanna längre. Hörde att du ev skulle boka om.

Josse, har du en bok om Indien som biblioteket saknar, eller är den hemma någonstans.



ha det jätte skönt



kram

pappa

2010-04-19 @ 10:53:44
Postat av: sofie

Hej syster.

Har tänt ljus från dig på Victors grav, så det har brunnit där.



Kommer du hem som planerat nu, eller blir du kvar ? Måste veta eftersom att vi skall boka dopet nu i dagarna.



Saknar dig !!!

Många kramar

2010-04-19 @ 15:58:31
Postat av: Kajsa

Hej Josse

vad fint du gjorde det för Victor. Vi tände också ljus i London för honom.

Undrar om vulkanen tillåter dig att flyga hem som planerat. Hoppas det.

Kramar

2010-04-20 @ 18:08:09
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Ida, Emma, cattis och Hasse

Hör av dig, ,kommer du hem som planerat?

Puss

2010-04-22 @ 19:58:17
Postat av: Syster Therese

Nu äntligen har våren kommit, även om det kom en decimeter snö igår!!! Men den hade smällt bort idag och mer värme kommer. Fast när kommer du! Vill veta vad som gäller så hör av dig!



Love u sis!!!

2010-04-23 @ 19:08:28
URL: http://feie.blogg.se/
Postat av: Cattis & Hasse

Det är det inte kul längre! Nu får du komma hem!

Hasse och jag saknar dig!



Ps. Thea och Linnea hälsar

2010-04-23 @ 22:21:45
Postat av: pappa

Hej Josse,, ha nu 10 till underbara dagar till på din fina resa och njut av sista tiden.

Tittade på bilder från Goa, verkar vara ett kanonställe.

Hoppas du mår toppen, här skiner solen, (måndag 26 april) och är ca 15 grader idag men ni har nog det dubbla. :)



Stora kramar



pappa

2010-04-26 @ 09:31:04
Postat av: Somir

Tjenare! Har precis läst din blogg! Fantastiskt jobb du gjort/gör i Indien. Förstår att det är svårt att resa hem. Kommer du ihåg vad jag berättade om Indien och mina upplevelser där, nu vet du säkert vad jag pratade om. Beundrar verkligen dit arbete i Indien.



MVH



Somir

2010-04-29 @ 20:21:18
URL: http://somir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback