Hejda Sikar, halla Mumbai!

        DATUM: 2010-04-04 TID: 17:05:43

Sa ar jag har, sista kvallen innan avfard. Har spenderat hela helgen med barnen i Banjara och bara myst, gett en massa nya klader, tvattat gamla klader at dem, gett bananer och foton som jag skrivit ut, tvattat dom noga varje dag och forsokt suga i mig sa mycket som mojligt av deras leenden och bus. Tararna ar alltid dar innanfor ogonlocken och jag forsoker hela tiden halla dom borta for att barnen inte ska se. Imorgon kommer jag att ta bussen klockan 10 fran Sikar, vidare till Jaipur. Forst ska jag ga en sista gang till Banjara och saga nagra sista farval och ge dom sista kramarna. Imorgon kommer det vara en jobbig morgon, men det maste ju saklart goras. Klockan 14 tar jag taget som ska ta mig anda till Mumbai, tagresan kommer ta 22-23 timmar och det kommer akert bli skitjobbigt men det gar nog bra J

 

Kommer att hora av mig fran Mumbai, det beror pa om jag har tid samt hittar nagot litet internet café i narheten. Jag kommer bo pa ett litet guesthouse som heter Seashore och som ar valdigt kanda for sina bedbugs i sangarna och kackerlackor, det billigaste jag kunde hitta i Colaba.

 

 Nu ska en sista utvardering goras om min klass for framtida volontarer och sen ska jag fortsatta den sista packningen och skriva i gastboken som alla maste gora.


Be for mig, jag tanker pa er alla.

2 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: mamsen

Tänker och ber för att allt ska gå bra för Dej älskade barn.

Hoppas att du får en god natt sömn, för det behöver du inför den långa resan.

Mina tankar kommer att vara hos Dej hela tiden!

Var försiktig!

Var rädd om Dej, lova det!

Hör av Dej när du får tillfälle.

Älskar Dej mycket, ska bli skönt med en kram när du kommer hem!

Kramar o pussar i massor från din mamma.

2010-04-04 @ 21:50:38
Postat av: pappa

Hoppas din resa går bra Josse och att du får hålla dig frisk. Måste kännas konstigt att komma hem efter en sån fantastisk resa som du gjort.



stor kram

pappa

2010-04-06 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback