Söndag kväll

        DATUM: 2010-01-10 TID: 16:58:20

Igår åkte jag in till stan för att träffa Erika, en tjej som ska till Indien samtidigt som jag fast i 6 veckor. Vi kommer att mötas upp i Istanbul och sen ta samma flyg till Dehli. Hon var supertrevlig och det var jätte kul att få träffa henne och planera lite, diskutera packning och såvidare. nu känns allt mer verkligt och jag längtar verkligen dit till alla barnen. Har en känsla av att detta kommer bli en mycket speciell resa, i hjärtat känns det som om barnen redan tagit en stor plats och jag har inte ens träffat dem ännu.


Banjara barn

5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Akasya

hej gumman...

jag hade ingen aning om vad du och din familj gått igenom förns nu och jag är verkligen jätte ledsen för er skull! jag var på resande fot i 9månader så jag hade inte tillgång till att följa upp vad som hände i sverige förns i september :(! jag beklagar verkligen sorgen. men jag hoppas att lilla vilma kan värma era enorma hjärtan i denna vinterkyla och att den väntade resan blir en bra dos av glädje och kärlek både för dig andra små liv som behöver dig! take care and I truelly hope you get the best of times! =) Xx

2010-01-10 @ 20:16:46
Postat av: karolinajonsson

fin blogg :D

2010-01-11 @ 22:25:25
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: erika

fint foto du hittade och fint skrivet om mig;) hihih. ses snart och hörs snart kraaaaaaaamis!

2010-01-12 @ 23:05:32
Postat av: Kajsa

Hej fina du.

Vad spännande det låter! Jag pratade med en kollega vars dotter också ska jobba i indien, och han var jätteintresserad av vad du ska göra. Hoppas du inte har nåt emot att jag gav ut din bloggadress. Han skulle översätta via google.

Vi måste lyckas träffas det här året. Kanske du hinner med en Londontripp senare?

Kram

2010-01-13 @ 11:09:17
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Tänker extra mycket på din älskade Victor och er idag ♥



Jag är säker på att barnen i Indien kommer älska dig Josse!



Styrkekramar Malin

2010-01-14 @ 09:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback