Pa battringsvagen

        DATUM: 2010-03-26 TID: 11:43:30

Nu ar jag antligen pa benen igen och lyckades tillochmed ta mig till byn idag. Det var sa skont att fa se barnen igen och jag fick varma kramar av allihopa. Vi malade mycket med vatten farger eftersom det idag ar "FunFriday". Varmen haller i sig och det gor det jobbigt att ens andas men vi tar oss alla igenom det an sa lange. Sjukdomen sprider sig fortfarande har pa campen men oroa er inte (!!!) vi har det under kontroll och det ar INTE salmonella. Blir nagon av oss allvarligt sjuk eller inte tillfrisknar sa tas denne till sjukhus omedelbart. 

Denna helg blir nog bara lugn har pa garden med lite utflykter in till Sikar. Jag maste handla avskeds-presenter till barnen och skriva ut lite foton att ge till dom som minnen. Forsoker sla bort tankarna om att jag faktiskt om nastan en vecka kommer lamna dom, ar for tungt att tanka pa. 

Nu ska jag ta mig en bucket-shower for att forsoka svalka mig. 

Ha det bra allihopa!! 
1 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: mamsen

Så otrloligt skönt att du är bättre! Men ta det lungt och var rädd om dej, du är säkert fortarande väldigt svag.

Skönt att höra att det finns beredskap när ni blir sjuka.

Förstår att det känns jobbigt att lämna byn. Men tänk på att du gjort mer än de flesta någonsin kommer att göra. Känn dej nöjd och stolt över dej själv.

Barnen kommer säkert aldrig att glömma dej och det du gjort för dem!

Många kraamisar från din mamma

2010-03-27 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback